wie weet dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jochemjovel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
hallo,

ik was xp aan het installeren, wat op zich prima verliep nou stopt ie alleen op twee punten en vraagt dan of ik het nogmaals wil proberen. dat doe ik dan maar hij wil maar niet verder. Dit gaat om de bestanden DRIVER.CAB en om slt (ofzo) .CAB is er een verband met deze bestanden? bv computer te langzaam?te oud? enz enz. hardware is gecontroleerd is goed.wat zijn de minimale eisen voor wdxpsp2?. Schoonmaken is geen optie algeprobeert ook andere roms geprobeerd andere hardeschijf (werkte wel perfect) mischien iets in bios ofzo? was het maar schoonmaken! ik heb het ongeveer 20xxx geprobeerd dus nog een keer proberen is ook geen optie. nogmaals bvd.

Laatst bewerkt:
Middag,

Zoiets heb ik al eens gehad met mijn office cd. hij bleek toen smerig te wezen....mss eens even schoonmaken ??:confused:

Wat veel voorkomt is vuil op de cd-rom, krasjes of vette vingers.
Wat ook veel voorkomt is een versleten cd-rom speler.
Het laser oogje en lensje kunnen slijten.
Ook de clamper (houdt de cd op z'n plaats en in balans, en draait mee) kan versleten zijn, zodat de cd gaat slingeren of uit het spoor lopen.

Het lensje kun je zelf schoonmaken met zuivere alcohol (80 / 90%) en een wattenstaafje.
Heel voorzichtig heel even poetsen en droogmaken. GEEN SCHOONMAAK CD-ROM !!! Die slaat tegen de kop, en schuurt hem op.

Als het lensje vies is, of versleten, kan de laser niet meer het hele bereik van de cd-rom aan.
Op die plaats kan vitale data staan voor een volledige installatie.
Een nieuwe speler is niet duur.

Win xp kan al draaien op 350 MHz, met 128 Mb geheugen, en een 4 Gb schijf. Is niet aan te raden natuurlijk.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan