Wie weet hoe ik een mp3 spelertje op mijn site kan zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Op verschillende sites heb ik al gekeken en heb al diverse keren er iets in gezet maar het wil niet lukken.

Kan iemand mij verwijzen naar of vertellen hoe ik het beste zo een MP3 spelertje kan plaatsen.

Voor de goede orde, ik gebruik NVU 9.0 webdesign

zie: www.xs4all.nl/~jeandez :confused:

Gebruik de volgende code:

<embed src="muziek.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"></embed>

Je krijgt dan zo'n spelertje op je site te zien.

Guus.

Hai Guus, wederom bedankt...maarre, waar ga ik em zetten, tussen welke code?

Geplaatst door crazyheels
Hai Guus, wederom bedankt...maarre, waar ga ik em zetten, tussen welke code?
Ergens in de body.
Wáár in de body hangt natuurlijk af van de plek waar je hem op je pagina wilt hebben.:)

Guus.

Nou Guus, wat ik ook doe, waar ik em ook zet...hij doet het niet....

Enne, ik heb een pagina die als ik die aanklik niet wil verschijnen...het plaatje komt niet maar ik kan er wel op klikken om weer door te gaan.

T'gekke is dat het wel gaat in IE en dus niet in Firefox

Enne, kun je mij eens proberen uit te leggen hoe ik met Ankers te werk moet gaan?

Geplaatst door crazyheels
Nou Guus, wat ik ook doe, waar ik em ook zet...hij doet het niet
Doet ie het niet of zie je hem niet?
Als je hem niet ziet weet ik niet hoe dat komt, maar als ie niets doet moet je waarschijnlijk het juiste muziekje in de juiste map nog invullen op de plaats waar nu muziek.mp3 staat.:)
Firefox geeft wel vaker problemen met afbeeldingen of Flash-inhoud waar IE dat niet doet. Dat ligt aan de browser en daar kun je weinig aan doen.
Ankers zijn niets anders dan plaatsen in je html-document die je een naam geeft.
Door naar die naam te linken, spring je naar die plek in het document.
Hier vind je meer uitleg.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door jeroendenoot
Vraag opgelost? Klik onderaan op 'Vraag is opgelost'.
Het is ons bekend hoe wij een vraag op "Opgelost" moeten zetten.
Maar het is nog maar helemaal de vraag of de vraag is opgelost.

Guus.

mmm, ik krijg iets voor elkaar met die ankers, in NVU staat ook een omschrijving, maar wat ik ook doe, hij linkt wel vanuit de tekst naar de kop maar niet, zoals ik het zou willen, van de kop naar de tekst.....:8-0:

Ok, hij doet het dus toch, even logisch nadenken maar dan andersom...nu nog die mp3 speler!:) :thumb:

Zo moet het toch echt lukken:
Zet deze code ergens tussen <body> en </body>:

<embed src="muziek.mp3" loop="0" height="45" width="275" autostart="false" hidden="false"></embed>

Zet nu op de plaats waar nu muziek.mp3 staat, de plaats van je eigen nummer. (Laat alles verder precies hetzelfde, tenzij je weet hoe je het anders moet doen.)

(Ik herhaal nu eigenlijk gewoon het antwoord van guus.)

Geplaatst door jeroendenoot
Misschien is 2 keer beter dan 1 of zo?:D
Als je je verveelt en graag iets nuttigs wilt doen, zoek dan op het forum alle vragen van een tijdje terug op waar nog rode vraagtekens achter staan.
Dan zet je in al die vragen het tekstje dat je hierboven ook al neerzette: Vraag opgelost? Klik onderaan op 'Vraag is opgelost'.
Heb je tenminste wat te doen.

Guus.

O oeps ik ben achteraan begonnen sorry.... nu staan er allemaal berichten van 2003 bovenaan:(
Ik las je bericht net pas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan