wie weet: meer dan 1 film op dvd opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sungirl

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2002
Hallo,

Misschien kan iemand mij hierbij helpen. Ik zou graag een 4 uurs film willen opnemen op 1 dvd, is dat mogelijk?? of 2 films op 1 dvd :)

Hoe moet ik dat dan instellen, graag stap voor stap uitleggen, ben niet zo freak.:(

ik heb een pc van HP, met alles erin gebouwd, ik gebruik nero of sonic, die staan er allebei op:)

Hallo,

Misschien kan iemand mij hierbij helpen. Ik zou graag een 4 uurs film willen opnemen op 1 dvd, is dat mogelijk?? of 2 films op 1 dvd :)

Hoe moet ik dat dan instellen, graag stap voor stap uitleggen, ben niet zo freak.:(

ik heb een pc van HP, met alles erin gebouwd, ik gebruik nero of sonic, die staan er allebei op:)

Dat weet ik niet,maar wel dat je met die 2 brand programmaas samen conflicten kan krijgen,die 2 hebben het niet zo op elkaar.

Oke Bandit, tot nu toe heb ik er geen problemen mee gehad. Ik werk hoofdzakerlijk met sonic, terwijl mn vriend de voorkeur aan nero geeft, vandaar dat ik ze allebei op mn pc heb staan.

Met DVD shrink kan je twee DVD's op één DVD samenvoegen.
De vraag is wat zijn je bron bestanden.
De VOB files van twee DVD's samenvoegen gaat prima met dit programma, maar je kunt er bv geen avi's mee samenvoegen en op een DVD branden.
Daarvoor moet je ze eerst omzetten naar VOB files.
Ook (een) grote VOB file(s) kan het programma kleiner maken zodat het op één DVD past.

Alles hier uit leggen gaat wat ver en er zijn site's waar alles stap voor stap uitgelegd wordt.
Bijvoorbeeld deze; WeetHet.

Laatst bewerkt:
oke bedankt withaar, ik ga het lezen, hoop dat ik er uitkom.

groet,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan