wie weet

Status
Niet open voor verdere reacties.

xaffier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
hallo allemaal,

ik heb een (denk ik) best wel apparte vraag, een jaar of 6 geleden heb ik een spel gespeelt (volgens mij was het call of duty) nu kan ik alleen het goede deel niet meer vinden :(
het spel begon dat je gedropt werd in de buurt van een hotel en vervolgens kreeg je een koffer met een wapen er in en moest je naar buiten waar je de eerste duitsers tegenkwam.
het spel bestond uit allerlei missies die je alleen speelde en dus niet met een heel bataljon, van een haven tot aan een treinstation, ik wil dus graag weten welk deel dit van cod is, iemand enig idee?

alvast bedankt

kan in principe alleen maar call of duty 1 zijn, met eventueel een uitbereiding, of, als het 5 jaar geleden was ook nog call of duty 2

kan in principe alleen maar call of duty 1 zijn, met eventueel een uitbereiding, of, als het 5 jaar geleden was ook nog call of duty 2

zal een uitbreiding geweest zijn dan, want ik heb inmiddels cod 1 voor op de x-box hier en die begint inderdaad heel anders

kan anders misschien ook wel MoHaa (Medal of Honor) zijn geweest, of 1 van de uitbreidingen. alleen zegt dat van dat je een koffer kreeg met een wapen erin me helemaal niets, kan dat niet herinneren van de cod games met zijn add ons of van Mohaa.
kan me wel goed voorstellen dat je dat niets vind, dat je een team meekrijgt. zelf baal ik ook als een stekker dat je tegenwoordig in ALLE cod games niet meer alleen kan vechten, maar dat er constant een peleton met je meevecht, die als je niet snel genoeg bent alle vijanden voor je dood nog voordat je ook maar hebt kunnen richten op ze.

sorry als ik niet meer kan helpen, hoop voor je dat je de game en dat leuke stuk kunt vinden, misschien iemand anders??

leon

of heel misschien nog far cry (denk 't niet, maar niet geschoten is altijd mis :D )
Succes! popjessjo

Volgensmij is dat Soldier of Fortune II... klinkt tenminste wel bekend allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan