wie wet er nog een leuk schiet of tover spel

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik speelde AA ook, geweldig spel, maar je hebt inderdaad veel geduld nodig. Ook een aanrader is WarRock, www.warrock.net om te downloaden is ook een aanrader maar is een beetje verneukt omdat eerst kon snel kon reloaden door te rollen maar dat is nu weg, maar is alsnog een goed spel
 
Ik heb warrock een keer gespeeld, best wel leuk maar niet veel mogelijkheden met maps, wapens etc... Wolfensteun ET heb ik nu op m'n pc en is cool man!!! Heb je ook veel lol aan!!!:D
 
Bij registreren op warrock.net krijg ik steeds de volgende melding :shocked:
Nickname must be all lowercase.
 
Hey someigge spellen die jyllie zeggen zijn idd leuk maar kijk die specs van hem, die kan spellen zoals warrock egt niet afspelen.
als ik jouw was zou ik voor een hele nieuwe computer gaan sparen, wat die van jouw is erg verouderd.

Greetz
 
Hey someigge spellen die jyllie zeggen zijn idd leuk maar kijk die specs van hem, die kan spellen zoals warrock egt niet afspelen.
als ik jouw was zou ik voor een hele nieuwe computer gaan sparen, wat die van jouw is erg verouderd.

Greetz

Heb het inderdaa gemerkt met
AA en warrock
 
Heel wat vette games

euhm ... Ik speel vaak MMORPG's... www.onrpg.com ... En Archlord is ook een mooi (MMORPG = toverspel/riddertijd spel. type in bij google en misschien vind je nog iets moois.

Echte aanraders , Archlord, Knight online,Grenado,Grenado Espada,Mu online private sevrers, Lineage II prvt servers,Kal online,Flyff online ..nou mzzl:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan