wie wil een habbo retro voor me maken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

CuteDominator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
wie wil een habbo retro voor me maken??

ik probeer het al een tijdje maar het lukt niet :(
als iemand hem wil maken,
THX

tip
maak hem op webs.com
coole webhost
en gratis:cool::cool:

en graag mij admin maken,
noem me dan maar anti-loper:p

sorry hoor, maar hier moet ik wel even om lachen. klinkt mij in de oren als;
ik wil een vliegtuig hebben, maar heb er geen geld voor. wie wil m voor mij kopen? maak mij dan even eigenaar, ga langs t postkantoor en schrijf m op mn naam over, en breng m dan even langs bij me, tussen 6 en 7 graag.

snap je?

leon

(niet kwaad bedoelt hoor, maar denk niet dat er iemand is die daar uren zo niet dagen in wil stoppen en jou dan t eind porduct geeft. en als er al iemand is die dat wil, wat dan? dan ben jij admin, en hoe denk je dan die site te gaan onderhouden? je zegt zelf dat je dat niet kan, dus wat heeft t dan voor zin. gewoon niet lui zijn en zelf even een maand lang een paar uur per dag achter je pc gaan zitten kan je t zelf doen./ want dit is toch wel echt erg hoor, maar goed, vragen staat vrij, en wie niet waagt die niet wint. alhoewel dit natuurlijk kansloos is, zie met grote regelmaat dit soort vragen voorbij komen hier nml.
denk dat t de cultuur van vandaag is, ik wil dit, en ik wil t NU, zonder enige moeite ervoor te doen. )\\

succes

ik wil wel helpen

ik heb al een keer ggeprobeert om een holoscm te maken van sulake maar dat lukte nog niet helemaal maar ik zou graag met je willen helpen wij twee zijn dan admin :thumb:;)

habbo maken

ik weet hoe je een retro moet maken je hebt een server en een loader nodig en een site maar als je wilt kan ik er eentje voor je maken

nou doei doei:):):):) anders maken we het met zn driee jij ik lukkieboy123

ik ben ook bezig met een eigen habbohotel! ik wil je ook wel een keer helpen hoor...
voeg me toe op windows live messenger :thumb:
e-mail adres van messenger: *KNIP*

Doei :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan