Wie wil er aan een project beginnen ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter thst
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

thst

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
Graag hoor ik wie dit project kan uitvoeren.

Theo

Bijlagen

Graag hoor ik waarom wij dat zouden moeten uitvoeren??

Misschien dat er iemand is die wat wil bijverdienen !!

aha op die manier.

Over hoeveel bijverdienen praten we dan ? :)

En, je praat in dat Excel document telkens over een sheet, wil je dat dit in een Excel bestandje geprogrammeerd wordt of in PHP ?

Het zou in PHP geprogrameerd moeten worden, zodat het later op mijn site www.a2b4u.nl geintregeerd gaat worden.Mijn site is ook in php met een cms.

Ga voor jezelf na hoeveel uur werk je denkt er aan te zullen hebben, wat wil je per uur verdienen, vermenigvuldig dit en email het eventueel naar mij, als je er moeite mee hebt om het hier op dit forum te vermelden. info@a2b4u.nl

ook moet er nog een Track en Trace gemaakt worden de details ben ik nog aan het uitwerken.

Laatst bewerkt:
thst zei:
Het zou in PHP geprogrameerd moeten worden, zodat het later op mijn site www.a2b4u.nl geintregeerd gaat worden.Mijn site is ook in php met een cms.

Ga voor jezelf na hoeveel uur werk je denkt er aan te zullen hebben, wat wil je per uur verdienen, vermenigvuldig dit en email het eventueel naar mij, als je er moeite mee hebt om het hier op dit forum te vermelden. info@a2b4u.nl
Ok, ik zal morgen het hele Excel documentje ff doorlezen en dan mail ik je er nog wel over :)

We zijn een gratis computerforum en het vragen naar oplossingen tegen betaling of het aanbieden van oplossingen tegen betaling is op helpmij niet wenselijk.

Je hebt nu eventueel iemand die jou wil helpen. Mochten jullie er niet uit komen zul je het op een andere manier voorelkaar zien te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan