wie wil mij site checken

Status
Niet open voor verdere reacties.

renscrone

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
hoi wilt er iemand mijn site checken of die goed werkt.
Alvast bedankt
mvg rens

oja wie kan mij vetellen wat het verschil is voor een laptop tussen amd en intel?
www.zuidtsjechie.nl

Ik zal eerst alle u en uw fouten er maar uithalen.
Verder is het "gewenst plaatsings pakket" en niet "gewenste plaatsings pakket".....
Ook maar eens heel goed kijken naar het hoofdletter gebruik of meer het ontbreken daarvan.
Komt erg goedkoop en kinderlijk over op deze manier.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, daar wou ik het nog niet eens over hebben maar het barst van de fouten op deze site.
Het werkt verder wel.

Nou ja, werken en er netjes uitzien...

Ik zie het zo in Firefox, weet niet op dat de bedoeling is.....

58r9i.png

Zo ziet het er al iets beter uit:

Plaats hier uw vakantiehuis.

Welkom op de site www.zuidtsjechie.nl.

Op deze site kunt u een advertentie plaatsen van uw huis in Tsjechië, zodat anderen kunnen zien dat u het huis verhuurt.

De bedoeling van deze site is dat er advertenties worden geplaatst van vakantiehuizen in Zuid-Tsjechië.

Verder vindt u op deze site informatie over Tsjechië en in het bijzonder Zuid-Tsjechië,
ook staan er links op voor nuttige tips.

Wij wensen u veel plezier met het uitzoeken van uw vakantieverblijf in Zuid-Tsjechië.

Laatst bewerkt:
hallo allemaal bedankt de fouten veranderd en ben nu bezig met de site opnieuw te uploaden

plaatjes doen het bij mij niet trouwens. (firefox)
Bij IE8 doen alleen de foto's het niet...

Hallo,
HTML:
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml"
xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"
xmlns:dt="uuid:C2F41010-65B3-11d1-A29F-00AA00C14882"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
gemaakt met word oid? Dat's een Slecht Idee, omdat (zoals te merken is uit de reacties) dit meestal alleen goed werkt in Internet Exporer. Daarnaast is 8/10 van je broncode (in IE of Firefox, druk eens op ctrl+U) comments (commentaar). Mn browser moet nu dus steeds een gigantisch groot bestand ophalen, terwijl er maar een heel klein beetje informatie in zit.

:thumb:

hoi hoe doe ik dat veranderen dan heb het gemaakt met publisher ik heb er geen verstand van is eeste maal dat ik dit doe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan