Wie wil mij uitleggen hoe ik het volgende moet doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanwordtgek

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Hallo,

De laatste tijd ondervindt ik nogal problemen met formatteren van de harde schijf... namelijk als ik xp terug zet op pc ... ben ik steeds vaker stuurgegevens kwijt van de bijbehorende apparaten maar 9 van de 10 keer de ethernetkaart stuurprogramma nou als je die niet hebt kom je internet niet op :confused:

Wie kan mij vertellen waar ik die stuur gegevens kan vinden zodat ik eerst een back up kan maken voordat ik aan de slag ga...

mega bedankt...:love:

Wanneer je je harde schijf formatteert ben je ALTIJD al je drivers en software kwijt!!!

Maar waarom formatteer je dan zo vaak?

Ja das een goeie...

Ik help namelijk vooral oudere mensen waar bij de pc gewoon echt wel eens geformateerd moet worden.

En bij de een gaat het goed en bij de ander vooral hp en compaq pc's is het :evil:
Dus wie kan me helpen om een soort backup te maken van die gegevens

alvast bedankt

Bij PC's van Compaq en HP staan de drivers meestal op een recovery cd/dvd of recovery partitie van de harde schijf.

Dus om een Compaq of HP machine goed te laten lopen is het van belang dat je de originele recovery cd/dvd en/of harddisk hebt.

Als je zomaar een Windows erop gooit loop je idd het risico dat je drivers gaat missen. Zij gebruiken namelijk eigen drivers voor bepaalde onderdelen. Windows zal deze dan ook niet zo snel herkennen, vandaar.......

Als je het type van de pc kent, bijv. Compaq Presario (oid) dan kun je via de site www.hp.nl wel de drivers vinden, maar die zal je dan voordat je gaat formatteren of via een andere PC moeten downloaden.

Succes ermee

gr

Nossie

Vandaar dat het hier gaat om het vooraf backuppen van de drivers!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan