Wie wil mijn site beoordelen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter vpw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende site gemaakt:http://www.bovenstemouderkerk.nl Willen jullie deze eens beoordelen. Gelijk een vraag er aan gekoppeld:Ik krijg reacties dat sommige pagina's er op de verschillende computers anders uitzien. Zie de bijlage. Hoe komt dit?

Bijlagen

• resolutie.jpg
    resolutie.jpg
    95,7 KB · Weergaven: 31
Niets op aan te merken dacht ik (ben geen kenner..) maar denk dat de resolutie van de foto's wel lager kan, foto's doen er (bij mij, draadloos) eventjes over om volledig geladen te worden/zijn.

Naast de opmerking dat de eerste opzet prima is toch een paar kanttekeningen.

-Lettertype is veeeeeel te groot
-Op de bestelpagina staat een mailto: link. Dit is om 2 redenen niet handig. Spammers vinden dit mailadres en dit is binnenkort niet meer bruikbaar vanwege alle spam die er op gaat binnen komen. Verder verdiend het gebruik van een mailto: link geen aanbeveling meer. Dit komt vooral doordat steeds meer mensen hun email via webmail lezen en hun pc kan niks met deze link
-De navigatieknoppen links hebben een wat onhandige achtergrond. Hierdoor is de tekst zelf niet optimaal te lezen
-Plaatjes laden inderdaad langzaam. Ze zijn niet te groot in afmeting, dus dat zou aan de hosting kunnen liggen

Gemaakt met sharepoint desinger 2007 zo te zien :)
ziet er wel leuk uit, niets aan op te merken.
Dat het er op sommige resoluties anders uitziet komt omdat je frames gebruikt. Alles zou wel goed leesbaar moeten zijn op een hogere resolutie denk ik.

Gebruik zelf wordpress voor de meeste websites die ik tegenwoordig bouw, dan kun je alles in je browser edditen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan