Wieldingetje in windows V. ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

mavaros

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hoi,

Ik ben voor de grap de grafische snufjes aan het testen. Het werkt dat wat ik draai naar behoren.

Ik vind dat ronddraaiende ding voor openstaande windows, beroerd gemaakt. Als ik aanklik waar ik wil zijn, dan moet ik WEER aanklikken dat ik dat "wiel" moet hebben. Ik klik gewoon onderin op de taakbalk.

Ben ik nu een *****, of is dit weer een foutje van Mr. Gates en consorten?:D

Wat kan ik doen om dat rottige probleem op te lossen?

Hoi !

Ik zie hier maar 1 "ronddraaien ding" en dat is i.p.v. de bekende zandloper uit XP !

Bevalt dat niet, via configuratiescherm - muis is er keuze genoeg.

Voor de rest je vraag niet begrepen.

Greetz,

Harry.

Volstrekt eens met Harry .....

Ik dacht: 'Ben ik nou gek' ...... ?
In IE7 tien sites geopend .... geen 'ronddraaiend 'dingetje' bij terugbladeren.
Twintig sites geopend ...... niets.
Dan maar dertig ..... nada.

Ik heb de indruk dat hier sprake is van 'spijkers op laag water zoeken'

Dus 'Mavaros' ..... er is veel te zeggen over de kwaliteit waarop Microsoft z'n nieuwe producten aflevert, maar je kunt ook overdrijven.

Groet,

Nee geen kritiek, maar lopen pielen wat ik in W2K ook deed.

Het heet glassview geloof ik (het doet het prima, maar als je de opnstaande site/file pakt is het principe weg. Als je iets anders uit je view wilt hebben). Het is aardig/gaaf, maar weer half afgewerkt. Dus eigenlijk nutteloos. W2K heeft dit niet, Daar kom ik vandaan.
Ik had toch liever gezien dat Vista later met een hoop tamtam werd gelanceerd.

(Ik ben best wel tevreden hoor)

edit: Dit zal wel in het rijtje cd- uirwerpen, maar inwerpen kennen we niet zijn.(Ook zo'n hardnekkig Gates probleem.)

@Valijn: Er zitten hardnekkige fouten in windows. (Vanaf 95 zeker, vanaf 3.11 zeer waarschijnlijk) Die worden er nooit uitgehaald. Ik hoop dat niet dit dat er ook dit zo een is. Weer een frustratie meer, over iets wat best goed is.
Begrijp dat ik GEEN Windows hater ben. Wel erg kritisch. Ik gebruik het al zolang die in huis wordt gebruikt.

Als ik fout zit moet het gezegd worden.

Laatst bewerkt:
Hallo !

Het aeroglass-effect wordt automatisch uitgeschakeld als je graka niet een rating van 2.5 - 3 heeft, en er meer gevraagd wordt dan je kaart op dat moment kan volbrengen.

Ik heb hier in Ultimate een rating van 3.6 en van het door jouw beschreven effect geen last !

Kijk ook es hier: http://www.microsoft.com/technet/abouttn/flash/tips/tips_092805_2.mspx

Natuurlijk zitten er onvolkomendheden in iedere Windows-versie tot nu toe, maar in Vista vind ik het juist erg meevallen, MITS je PC er geschikt voor is !

In principe dus: een PC die ervoor gebouwd is.

Greetz,

Harry.

Hoi,

Je kan al die grafische rommel zelf aanzetten. Ook al is je systeem niet optimaal hiervoor.(Dat bepaal ik zowieso zelf)

Dan werkt aeroglass etc. op zich prima, maar het gebruiksgemak bevalt me niet.

Nu duidelijker?:eek:

Hoi !

Over wat voor gebruikersgemak hebben we het dan ?

Je stelt aeroglass 1 keer in naar jouw wensen. Dat heb ik 1 keer gedaan en er nooit meer naar omgekeken !

Dreamscene al geprobeerd ?

Net zo iets: functioneel is het niet, maar leuk om naar te kijken.

Als je die toeters en bellen niet wilt, adviseer ik Vista Business !! Qua functionaliteit te vergelijken met je favoriete Win2K, en voor dezelfde doelgroep gemaakt.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan