WiFi aanzetten zonder de F12 knop te hoeven gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Hallo :)

Een paar dagen geleden heb ik per ongeluk water over mijn laptop heen gegooid, en nu doet het toetsenbord het dus niet(rest van de laptop wel). Ik heb wel een usb-toetsenbord maar het probleem is dat op het 'normale' toetsenbord de f12 knop ook de wifi-knop is, dus ik moet die knop eerst indrukken zodat ik naar draadloze verbindingen kan zoeken.. Die toets is nu dus rood (op het moment dat het toetsenbord stuk ging stond wifi idd uit) en als ik op de f12 knop druk op mijn usb-toetsenbord gebeurt er niks (qua verbindingen). Ik heb het ook al geprobeerd met het schermtoetsenbord maar dat wilt ook niet lukken. Ook niet als ik dan fn+f12 indruk.
Ik heb ook systeemherstel geprobeerd, maar dat had geen zin.
Mijn laptop draait op Windows 7 en is een HP G62-B60D

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Je kan het vaak ook via de software doen, misschien kun je iets vinden in je start menu - programma's - HP tools oid.. toetsenboard vervangen is trouwens ook redelijk simpel, kost een euro of 40.

Ik heb het geprobeerd maar denk niet dat het mogelijk is.. Ook niet via de HP Wireless assistant. Er stond wel iets over de BIOS maar daar kan ik niks vinden wat betreft verbindingen..

Nu kan ik al helemaal niet meer in mijn laptop :') Ik heb dus systeemherstel geprobeerd.. En nu komt bij het opstarten 'Systeem hervatten' of 'Systeem hervatten met vorige instellingen'. En het USB-toetsenbord werkt pas als de laptop helemaal is opgestart, dus ik kan nu niks aanklikken zegmaar, dus de laptop komt niet verder. :')

Misschien dat het toetsenbord nog moet drogen? Als het over 2 dagen nog steeds niet werkt dan schaf ik wel een nieuwe aan ja. Zijn er misschien nog tips/dingen die ik NIET moet doen zodat de waterschade zich niet 'uitbreidt'?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook een HP en heb dezelfde knop. Het feit is echter dat ik alle mogelijke opties heb geprobeerd. Apparaatbeheer, drivers, BIOS. Ik krijg het niet voor elkaar als de knop op uitgeschakeld staat. Wellicht even een telefoontje naar HP, hoewel ik bang ben dat je tot een herinstallatie bent gedoemd.

Oh bedankt voor de moeite hoor! :D
Ohnooooooooo, ik heb niet eens een back-up ;(

Maar ik denk niet dat een her-installatie gaat werken? Aangezien alles het wel doet behalve het toetsenbord niet... :S

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

[...]Maar ik denk niet dat een her-installatie gaat werken? Aangezien alles het wel doet behalve het toetsenbord niet... :S

Alleen het gedeelte van de Wi-Fi knop doet het niet, toch? Een herinstallatie brengt met zich mee dat de netwerkkaart voor draadloze internetverbindingen wordt herstelt naar de standaard status. Hij zal dus aan staan. Zeker weet ik dit echter niet. Je zou dit denk ik kunnen controleren door door middel van een dual boot.

Wellicht is het niet onvestandig om voor de zekerheid eerst even contact op te nemen met HP, wellicht hebben zij nog een oplossing.

Laatst bewerkt:
Dan contact opnemen met HP en voor reparatie indienen. Van te voren vragen hoeveel de reparatie moet gaan kosten.

Okee :)
Maar ik laat hem nog eerst paar dagen 'drogen', als het na het weekend nog niet kan neem ik contact op met HP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan