WIFI adapter(Atheros AR5007EG) ziet geen netwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

janbeul

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2007
Hallo

Ik heb een TOSHIBA L305D-S5934 met daarin de volgende netwerkadapters:
- ATHEROS AR5007EG WIRELESS NETWORK ADAPTER
- Realtek PCIe FE Family controller

Van de ene dag op de andere vindt de wireless adapter geen netwerken meer. Het systeem geeft aan dat het apparaat correct werkt. Andere laptops in mijn woning hebben geen probleem met het vinden van de router. Ik heb ook al de stuurpgramma's laten bijwerken. Allemaal zonder effect. Snap er werkelijk niets van. Via ethernet geen probleem, maar draadloos wordt de laptop ineens blind voor draadloze netwerken. Iemand een idee?

Hoi,

Als dit plots is gebeurd zonder dat je iets hebt gewijzigd kan ik maar twee dingen bedenken

1. Ofwel is er iets corrupt geworden (config, driver ...)
2. Ofwel heeft je adapter de geest gegeven.

Wat je zou kunnen doen is de draadloze netwerkkaart eens uit de hardware configuratie gooien. Daarna opnieuw opstarten, normaal moet de PC dan je kaart opnieuw detecteren. Kan je opnieuw de stuurprogramma's installeren en is er grote kans dat ie het gewoon weer doet.

Indien niet, dan hoor ik dat graag van je.

Thanks!!

Opgelost. Geweldig...

:thumb:

Hoi,

Als dit plots is gebeurd zonder dat je iets hebt gewijzigd kan ik maar twee dingen bedenken

1. Ofwel is er iets corrupt geworden (config, driver ...)
2. Ofwel heeft je adapter de geest gegeven.

Wat je zou kunnen doen is de draadloze netwerkkaart eens uit de hardware configuratie gooien. Daarna opnieuw opstarten, normaal moet de PC dan je kaart opnieuw detecteren. Kan je opnieuw de stuurprogramma's installeren en is er grote kans dat ie het gewoon weer doet.

Indien niet, dan hoor ik dat graag van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan