Wifi adapter verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

portos

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
Ik heb een HP Pavilion G7 met windows 7 waarvan de wifi is uitgevallen en de adapter net meer zichtbaar is in apparaatbeheer.
Ik heb al systeemherstel geprobeerd, laten zoeken naar gewijzigde apparaten, driver opnieuw proberen te installeren met HP Recovery manager.
Bij nieuwe driver installatie via de recovery manager krijg ik de melding dat er de driver niet correct is geïnstalleerd en dat deze verwijderd moet worden.

Heb je niet een WiFi knopje of een FN toetscombinatie waarmee je de WiFi per ongeluk hebt uitgeschakeld?

Het lampje op die knop is oranje en er is geen verschil als ik erop druk. Trouwens als het dat zou zijn dan nog zou de adapte raanwezig moeten zijn in apparaatbeheer

Als de adapter uitgeschakeld is via een knopje of de FN-toetscombinatie, dan zie je hem echt niet terug in apparaatbeheer, dan is deze namelijk via de hardware uitgeschakeld.

Ok dus oranje betekent dat hij is uitgeschakeld maar ik kan hem ook niet inschakelen door op de knop te drukken.

Ook via het bios kun je dat vaak uit/aan zetten.. check effe of ie daar aan staat..

In de bios zit geen optie voor dat aan te zetten, je kunt daar zowieso heel weinig veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan