wifi adapter

• Onderwerp starter Onderwerp starter nka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb niks op de icidu router veranderd ik heb via de software die ik heb meegekrgen bij de tp link wifi adapter een nieuw netwerk gemaakt dat het oude heeft vervangen(denk ik want het oude is nergens meer te zien).
En dat wil ik terug draaien zodat ik gewoon het oude netwerk dat icidu heette weer terug heb en alles gewoon wifi internet heeft via de router. En niet via softAp(dat heb ik aangezet via een stuur prgramma die ik ook bij de tp link adapter kreeg).

Volgens mij zou het toch echt zo goed moeten komen:
a. Op je laptop: Verwijder via de instructies van posting #4 de 'foute' Wifi-verbinding(en). Sluit de laptop daarna af.
b. Op je pc: Stop SoftAP zoals ik al eerder aangaf.
c. Zet de icidu uit, wacht een aantal seconden, en zet de icidu weer aan.
d. Op de laptop: Zet de laptop weer aan, laat de laptop zoeken naar draadloze netwerken en verbindt met het juiste draadloze netwerk dat de icidu beschikbaar stelt.
e. Op de pc: Verbind met het netwerk dat de icidu beschikbaar stelt. Laat SoftAP gewoon uitgeschakeld.

Lijkt mij de beste manier om van alle ellende af te komen.

Laatst bewerkt:
ik ga het nu even proberen .
wat moet ik doen als icidu weer win7-pc_network beschibaar stelt?

Als ik je verhaal goed begrepen heb heb je op de icidu nooit win7-pc_network ingesteld maar een draadloos netwerk met een andere naam.
Dat netwerk "met de andere naam" zou dus ook na de herstart van de icidu beschikbaar moeten komen, niet win7-pc_network.

Tijs.

Fijn dat het opgelost is.

Nog even je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan