wifi-b wlan card van asus na formatteren geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbertneedhelp

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
ik heb mijn pc vanmorgen geformatteerd en ik krijg mijn internet verbinding niet meer aan de praat. Ik heb een wifi-b wlan card van asus. Het is een draadloze router verbinding. Ik had bij aankoop dit probleem ook, maar toen herkende mijn pc wel de nieuwe hardware, en nu niet meer. Hierdoor kan ik hem niet meer met de wizard installeren, en de bijgeleverde cd snap ik totaal niet. hij beweerd nu een zeer goede verbinding te hebben, maar als ik internet explorer opstart kan die niks vinden.

Netwerk beveiligd?
Wat ik wil zeggen; wanneer de router de data verstuurd met encryptie en jouw PC kan die niet lezen heb je er niets aan?

Waarom snap je de CD niet?

ik heb ff systeemherstel gedaan zodat enkele drivers niet meer geinstalleerd zijn waaronder die van asus wifi-b
ik heb de cd opgestart en hij is geinstalleerd, hij is nu aan het opnieuw opstarten en dan komen de dingen die ik niet snap

hij geeft nu een schermpje waarin de asus wireless setup wizard zegt dat ie mij gaat helpen met configureren van de settings.

nu vraagt ie naar de web keys, en dat is wat ik niet snap, waar kan ik die vinden. Ik kan mij herrinneren dat ik de vorige keer gewoon de windowswizard kon gebruiken, maar nu herkent ie geen nieuwe hardware.

het is me eindelijk gelukt, het was toch gewoon een kwestie van webkey invoeren. Mijn vader had die gelukkig nog ergens liggen. :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan