Wifi blijft op nieuwe laptop telkens uitvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

555Martijn

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Weer eens netwerk problemen. Nieuwe laptop aangeschaft allemaal leuk en aardig natuurlijk. Via wifi wachtwoord ingevuld en werkt. Echter valt het internet er na 10 minuten uit. En doet het dan 'soms' weer even (f5en). Wifi doet het wel gewoon. Zit nu op me netbook die het prima doet en mn blackberry doet het ook gewoon.

Had gelezen dat het batterij besparing instelling kon zijn dus een vinkje uitgezet bij Energiebeheer dat internet altijd aan mag zijn; werkte niet. Las ergens anders dat je je settings in je router moet tweaken maar zou niet weten wat/hoe.

Is een Toshiba draaiend op Windows 7. Router is een Conceptronic C150BRS4. Iemand enig idee?

untitled.jpg

En als je de laptop op de stroom aansluit, heb je het probleem dan ook??

en als je de laptop op de stroom aansluit; dus niet met accu werken maar op de netspanning???

en wat als je vlak naast de router gaat zitten?? met de notebook natuurlijk

ik doe graag even mee aan dit topic aangezien ik exact hetzelfde probleem heb!

alle apparaten in dit huis werken er prima op, laptop van mijn partner, smartphones etc. behalve mijn macbook pro. de ene keer doet ie het wel de andere keer niet en ook steeds maar 5 minuten ofzo. Als mijn vriends laptop niet aanstaat dan heeft hij sowieso geen verbinding.

Erg vervelend weet niet wat ik ermee moet!

wat je kunt doen is op de router het kanaal aanpassen; geeft het een andere waarde(maakt niet uit welk).

verbinding maken via de webbrowser met de router(via zijn ipadres). Aanmelden, naar de wifisettings gana en dan kijken of er ergens een instelling voor channel(s) staat. Deze dan wijzingen , instellingen opslaan en dan de router reboten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan