masterofstr3
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jul 2010
hallo allemaal..
Ik had eerst een pc waar ik veel Call Of Duty op speelde, niks aan de hand... pc overleed en kocht een laptop voor school..
ik heb nu deze gekocht: XXODD XNi832t
voor verdere specificaties:http://xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=465&e=1
(P.S is wil geen reclame maken voor dit product)
Netwerkadapter:
Microsoft Virual WiFi miniport adapter #2
Realtek RTL8191SE Wireless Lan 802.11n PCI-E NIC
Ik ga internet op en hij doet het de ene keer een uur goed... en de anere keer zit ik 10 minuten te prutsen om verbinding te krijgen.
Hij zegt gewoon simpel weg dat er geen verbinding mogenlijk is, terwijl ik daarvoor een uur heb zitten internetten??
Ik zit met deze laptop altijd op mijn kamer, en mijn pc heeft het hier ook altijd goed gedaan.
Ik heb op verschillende forums aan het zoeken geweest waar ze zeggen dat je stroomtoevoer moet maximaliseren en er op moet letten dat je laptop het stuurprogramma niet mag uitschakelen om stroom de besparen ( dit heb ik bij beide netwerkadapters uitgezet)
Nu is mijn vraag:
ik denk dat mijn instellingen verkeerd staan, in Virual WIFI miniport kan ik weinig/niks veranderen maar in mijn realtek wel dus ik zal laten zien hoe ze nu staan!:
Eigenschappen:
802.11d : uitgeschakeld
Bakeninterval :100
Draadloze modus: IEEE 802.11b/g/n
Preambulemodus: Short & long
Roaming sensivity level: low
TX Power level : 100%
is hier iets mis mee?
ik hoop dat het hier aan ligt!!
bedankt alvast voor iedereen die tijd in mijn probleem stopt
Ik had eerst een pc waar ik veel Call Of Duty op speelde, niks aan de hand... pc overleed en kocht een laptop voor school..
ik heb nu deze gekocht: XXODD XNi832t
voor verdere specificaties:http://xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=465&e=1
(P.S is wil geen reclame maken voor dit product)
Netwerkadapter:
Microsoft Virual WiFi miniport adapter #2
Realtek RTL8191SE Wireless Lan 802.11n PCI-E NIC
Ik ga internet op en hij doet het de ene keer een uur goed... en de anere keer zit ik 10 minuten te prutsen om verbinding te krijgen.
Hij zegt gewoon simpel weg dat er geen verbinding mogenlijk is, terwijl ik daarvoor een uur heb zitten internetten??
Ik zit met deze laptop altijd op mijn kamer, en mijn pc heeft het hier ook altijd goed gedaan.
Ik heb op verschillende forums aan het zoeken geweest waar ze zeggen dat je stroomtoevoer moet maximaliseren en er op moet letten dat je laptop het stuurprogramma niet mag uitschakelen om stroom de besparen ( dit heb ik bij beide netwerkadapters uitgezet)
Nu is mijn vraag:
ik denk dat mijn instellingen verkeerd staan, in Virual WIFI miniport kan ik weinig/niks veranderen maar in mijn realtek wel dus ik zal laten zien hoe ze nu staan!:
Eigenschappen:
802.11d : uitgeschakeld
Bakeninterval :100
Draadloze modus: IEEE 802.11b/g/n
Preambulemodus: Short & long
Roaming sensivity level: low
TX Power level : 100%
is hier iets mis mee?
ik hoop dat het hier aan ligt!!
bedankt alvast voor iedereen die tijd in mijn probleem stopt

Laatst bewerkt door een moderator: