Wifi doet het niet goed zonder stroomkabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, ik heb sinds kort een Asus laptop (K53S). Als ik de stroomkabel er niet in heb heb ik een hele slechte internetverbinding. Bij Outlook krijg ik fout bij verzenden/ontvangen en op Internet opent alles langzaam. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt!
 
@ElmoBelmo: Je leest niet goed: Het probleem is er alleen als er op accu wordt gedraaid.
@Jessy27: Zal een energiebeheer-instelling zijn. Kijk hier.
Evt. kan in het tabblad Geavanceerd van de Eigenschappen van je draadloze netwerkkaart in Apparaatbeheer ook nog instellingen staan die betrekking hebben op energiebeheer/uitzendkwaliteit zodra op batterijen. Kijk dus zeker ook daar even of je iets tegenkomt daaromtrent.

Tijs.
 
Yep, dnties zit goed !! Je moet in je configuratie scherm bij energiebeheer je draadloze netwerkkaart opzoeken en die instellen op maximale prestaties als je laptop op de accu draait !! Standaard staat dat vaak te zuinig afgesteld met alle gevolgen vandien. Persoonlijk altijd één van de meest irritante en onverklaarbare instelling gevonden daar er amper valt te internetten met de standaard instelling maar gelukkig snel op te lossen !!

ScreenShot005.jpg
 
Bedankt allemaal, ik ga het testen en laat het nog weten!
 
Hoi, na alles te hebben aangepast werkte het nog steeds niet maar na herinstallatie van de netwerk/wifikaart werkt het weer, bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan