Wifi doet het niet meer Packard Bell dot netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noodles

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Beste,
Ik heb een Packard Bell Dot Netbook. Hier is een Atheros draadloze ontvanger op geïnstalleerd. Nu, de draadloze ontvanger doet het niet meer: draadloze netwerken worden niet meer gevonden en hij kan er dus ook geen verbinding mee maken. In systeem, apparaatbeheer zie ik de M-Systems diskonchip 2000 met een zwart uitroepteken in een gele cirkel.
Is er een bepaalde toetscombinatie zoals de Fn toets samen met een andere die deze wifi uitschakeld of moet ik eerder denken in de richting van een kapotte wifi ontvanger???
Ik heb de Atheros softw al terug over geïnstalleerd.

Groetjes

Heb je geen boekje van je netbook waar een en ander uitgelegd wordt? Spreken we hier over een draadloze usb-netwerkadapter?

Boekjes zijn er tegenwoordig gelukkig niet bij, wel een digitale handleiding waar ik niets vanin vind. Laptops hebben wel een knop om wifi aan-, uit te zetten of een toetsencombinatie. Sommige netbooks lees ik ook zoals Acer hebben een fn plus een andere toets, maar ik vind niets hiervan over Packard Bell.
Het gaat over de ingebouwde draadloze ontvanger.

Groetjes

Geef het juiste typenummer/code en besturingssysteem op dan kunnen we eens bij de fabrikant kijken wat we er over vinden.

In systeem, apparaatbeheer zie ik de M-Systems diskonchip 2000 met een zwart uitroepteken in een gele cirkel.

Je kunt ook proberen in Apparaatbeheer - met een rechtsklik op het betreffende onderdeel - het Stuurprogramma bij te werken.

Sommige netbooks lees ik ook zoals Acer hebben een fn plus een andere toets, maar ik vind niets hiervan over Packard Bell.
Groetjes

ASUS heeft Fn+F2 dacht ik zo en volgens mij packardbell Fn+F9
heb nog nooit zon ding gehad :P

Fn + F9 doet het niet Monte, misschien bij laptops, maar niet bij deze Netbook.

Ronnie, stuurprogr heb ik reeds bijgewerkt, zelfs het nieuwst er op gezet, werkt niet

Zjegger: OS is Win XP, het is een Packard Bell Dot Netbook, model no: ZG5

Alvast bedankt

ohokee :D

kweet niet of dit wat is moet je maar kijken of deze driver werkt

!!DRIVER!!

Laatst bewerkt:
Ronnie, stuurprogr heb ik reeds bijgewerkt, zelfs het nieuwst er op gezet, werkt niet

Wordt het onderdeel dubbel vermeld in Apparaatbeheer ?

Voor installatie het oude stuurprogramma verwijderd ?

Na installatie het netbook uit- en ingeschakeld ?

(Toetsencombinatie Fn + F2 ?)

Laatst bewerkt:
De DiscOnChip 2000 heeft iig niets met je draadloze netwerk te maken maar wel evt. met je keyboarddriver. Kijk hier en download hem evt. Wellicht dat daarom je functietoets niet werkt?

Laatst bewerkt:
Monte: Heeft niets te maken met de driver, deze is goed geïnstalleerd.
Ronnie: Probleem heeft te maken met de Diskonchip die niet mer werkt.

Zjegger: Bedankt voor de link voor D/L maar hiij werkt niet, ik krijg bericht: "kan de pagina niet vinden".
kan je dit eens nakijken?

Bedankt

Ondertussen heb ik het probleem kunnen oplossen door simpelweg de netbook op een eerder herstelpunt te zetten. Nadien werkte de draadloze ontvanger weer prima en Diskonchip ok. Ik dacht aanvankelijk niet dat dit zou helpen, dus een softwarefout.
Alleszins bedankt allen.
Ronnie, ik krijg toch weer: "Kan de pagina niet weergeven", link werkt bij mij niet.

Prob is opgelost.

Hebben we weer wat opgestoken. :o

Kun je even Opgelost aanklikken ?

Laatst bewerkt:
Ondertussen heb ik het probleem kunnen oplossen door simpelweg de netbook op een eerder herstelpunt te zetten. Nadien werkte de draadloze ontvanger weer prima en Diskonchip ok. Ik dacht aanvankelijk niet dat dit zou helpen, dus een softwarefout.
Alleszins bedankt allen.
Ronnie, ik krijg toch weer: "Kan de pagina niet weergeven", link werkt bij mij niet.

Prob is opgelost.
Bij mij werkt de link wel (ik controleer de links altijd na plaatsen) ligt waarschijnlijk aan je instellingen onder "Internetopties", maar mooi dat het opgelost is verder.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan