WIFI doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
-Het apparaat staat gewoon in de woonkamer, met een grote stap sta ik erop, dus hij word niet geblockt door iets...

-Mijn vriendin heeft overigens wel gewoon verbinding met haar telefoon op onze wifi.

-Helaas is het al een paar maanden geleden dat we dit apparaat gloed nieuw hadden gekocht, dus ruilen word hem denk ik niet

-Als mijn vriendin op haar telefoon wel gewoon kan browsen dan lijkt het mij stug dat er een defect is

Enige wat ik nog kan verzinnen is op al je apparaten de drivers van je netwerkkaarten updaten.

Overigens heb je geloof ik 3 jaar garantie op een Sitecom en kan je hem gewoon omruilen. Ik spreek uit ervaring.....repareren doet men niet meer.

Vreselijke gravedig.

Het probleem was opgelost toen de ziggo monteur langskwam en geen probleem kon vinden (naast een verouderd antenne kastje, maar die werkte nog goed) toen kwam hij met een ingeving om met een soort radar te scannen (denk een progje zoals InSSIDER) en zag dat een vies dik signaal onze wifi overlapte en het stoorde. Na kort nagedacht te hebben zagen we dat het aan de sateliet receiver lag, dat ding uitgezet en het signaal was goed.

Even goed bedankt voor jullie hulp en tijd en vooral het snelle communiceren!

Vriendelijke groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan