wifi dongle voor draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

toterpens1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
Wie kan mij tips geven. Beneden draait mijn laptop op draadloos internet van @home via een netgear dongel. Op zolder staat mijn pc en de netgear dongel is te zwak om een goed signaal door te krijgen. Welke dongel is het meest geschikt en prijstechnisch in orde? D-Link Draadloze N USB Mini Adapter hebben ze me al aangeraden maar die vind ik aan de dure kant( 49 euro). Wie helpt mij?

De oplossing is eigenlijk een Wlan-repeater,wel wat duurder maar dan heb je ook wat.Voorbeeld KLIK
Als een signaal te zwak wordt door de situatie,in dit geval de zolder,dan helpt een andere dongel ook niet,immers het is de router die bepaalt hoe sterk het signaal afgegeven wordt en onderweg de obstakels hoe het signaal uiteindelijk aankomt,dat heeft verder niets met de dongel te maken die het signaal op moet vangen.Als hij het niet ontvangt dan is dat zo al is hij nog zo duur!

Laatst bewerkt:
gebruik wel componenten van 1 en hetzelfde merk.

Als je een nieuwe router nodig heb raad ik je sitecom aan. Zendt een goed signaal uit en is uiterst goed beveiligd. Nooit problemen mee gehad:thumb:

Laatst bewerkt:
wifi dongel

Als je via een dongel je internet wilt laten werken heb je keuze uit verschillende providers, KPN, T-mobile, Vodafone en Tele2 zijn de grote internetproviders die dit aanbieden. Elk werkt weer met zijn eigen 'dongel' kijk daarom voor meer informatie op draadloosinternetlaptop

Welkom op Helpmij saskiainkes,

Dit topic is uit sept 2010 en kan met rust gelaten worden.
Derhalve sluit ik hem.

T

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan