wifi Driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

window

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
hoi
ik heb net windows xp op mijn pc gezet windows 7 werd te langzaam.
maar ik heb nu geen draadloos internet weet iemand waar ik een driver kan downloaden.
PA090247.JPG

Aan die foto hebben we weinig.
Beter dat je even de stappen volgt in deze link om te achterhalen wat het precies is.
Wellicht vindt je dan zelf al de drivers bij de fabrikant, en als dat niet lukt kunnen we hier wellicht daarbij helpen.

Tijs.

Geef ons dan eens de volledige USB\xxxx of PCI\xxxx aanduiding die je met de instructie gevonden hebt als Hardware ID van die WIFI adapter?

Tijs.

Fout overgetypt: De xxxx in vid_xxxx moet 4 posities zijn, niet 3 zoals in je vorige posting.
EDIT: Kijk of het eigenlijk USB\VID_15A9&PID_0004\5&96ACCA0&0&8
had moeten zijn.

Tijs.

Laatst bewerkt:
nee ik heb het opnieuw gekeken er staat hetzelfde hier kijk maar ik heb het vergroot PA090248.JPG

Kijk even in mijn vorige posting (het EDIT-gedeelte): Ik verwacht dat je een 9 vergeten was.

Tijs.

Als het inderdaad klopt, dan zou dit de driver-software moeten zijn. Fake een naam + e-mail adres en klik op Accept.

Tijs.

usb\vid_15a9&pid_0004\5&96acca0&0&8 klopt ik was een 9 vergeten

Zie mijn vorige posting voor een link die hopelijk goed voor je werkt.

Tijs.

die site zegt Geen overeenkomsten gevonden voor: " 15A9 "

Lees even goed wat ik in posting #9 geschreven heb: Daar staat een link naar de (hopelijk goede) driver.
Voor je beeldvorming: het zou een Ralinktech RT2500USB moeten zijn (via een ander kanaal voor je achterhaald).

Tijs.

Met deze terugmelding kunnen we niet veel:
a. Is de software geïnstalleerd en kreeg je daar nog foutmeldingen bij?
b. Wat zegt Apparaatbeheer? Is er nu wel of niet een driver geïnstalleerd?

Tijs.

Dacht dat ze de 10.000 types waren gepasserd.

Denk je dat een helper iets met die info kan?

nee maar meer weet ik ook niet van die pc ik heb hem net van mijn tante gekregen die wou hem niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan