WIFI en het slecht online kunnen blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
hallo,
waar ik werk hebben ze een "kleinere" provider voor zo ver ik weet - althans niet de grote een populaire.
naam is denk ik ook niet belangrijk.
het probleem is als ik via wifi online ga gebeurt het me vaak dat ik na enkele minuten al offline sta en soms zelfs de rest van de dag niet meer online kan.
ik zie dat omdat mijn laptop constant probeert verbinding te krijgen.
vaak sta ik wel verbonden, maar heb toch geen internet ??

hoe kan dit en hoe los je dit op. beveiliging is via wpa2

groet en al vast dank voor de hulp.
 
Laatst bewerkt:
Al een andere wifi adapter geprobeerd? andere apparaten met hetzelfde probleem?
 
spul is van me baas - geen idee wat hij gebruikt - mijn laptop is het enige wat er wifi gebruikt.
voor zo ver mij bekend.

vreemd is ook dat je de ene dag heel de dag online kan zijn en de andere nog geen 3 min - soms kan ik weer als ik opnieuw de laptop op start
ik zie ook gewoon verbonden staan en toch niet op internet kunnen ? vreemd?
 
Laatst bewerkt:
Het KAN de router zijn, maar het kan net zo goed een kapotte wifi kaart / verkeerde driver zijn op je laptop. Vandaar dat het interessant is dat uit te sluiten. Is er een mobiele telefoon / tablet oid dat je kan proberen?
 
ik kan met me gsm op internet als ik wifi aan heb staan, maar dan zou je toch eerst moeten inloggen en dat scherm krijg ik niet te zien - dus zal ik via mijn eigen acc online zijn dan.

verder met de laptop kan ik overal waar ik ben via wifi op internet.

ik blijf het raar vinden, dat als ik nu ik noem maar al een uur op internet zit en in eens geen internet, MAAR wel verbonden ben volgens het schermpje van Toshiba zie ik dat.

zojuist ineens weer geen verbinding - laptop uit gezet en daarna opnieuw opgestart - nu dus weer wel internet, maar voor hoe lang ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan