WiFi en Internet Everywhere samen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jochemke

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
22
Dag iedereen,

Ik heb sinds kort internet everywhere van mobistar. En sinds ik dit heb geinstalleerd kan ik geen gewoon draadloos internet meer krijgen. Enkel als ik het stickje insteek krijg ik nog internet (van everywhere dan). Maar ik zou graag als ik gewoon thuis ben mijn draadloos internet van mijn router gebruiken. Weten jullie misschien waar het probleem zich bevindt?
 
Welk besturingssysteem gebruik je? Je zou in principe moeten kunnen verbinden via Wifi, maar het kan zijn dat de netwerkadapter is uitgeschakeld.
 
Het besturingssysteem is windows xp. De netwerkadapter werkt nog wel want hij maakt verbinding met mijn router en zegt dat hij internet heeft alleen telkens als ik internet op start moet ik eerst inloggen bij everywhere alvorens ik op internet kan surfen.
 
En zonder stickje? Kan ook nog een instelling in je browser zijn voor inbellen, welke browser gebruik je?
 
Zonder stickje krijg ik heel de tijd het venster van everywhere dat ik me moet aanmelden. Met stickje komt dit er ook op maar dan log ik in en is het opgelost(want dan gebruik ik internet via het stickje) ik zou graag ook weer internet hebben zonder stickje. Ik gebruik internet explorer. Zou dit misschien aan de instellingen van mijn browser kunnen liggen? ben zelf al bij netwerk gaan kijken en daar vond ik niets speciaal
 
Als je naar Extra's -> Internetopties gaat en dan de tab verbindingen aanklikt, geef daar eens een screenshot van.
 
Ik wou zoals jij zei een screenshot nemen maar omdat ik daar toch was had ik even gekeken en heb ondervonden dat het everywhere als standaard staat ingesteld heb het nu even veranderd en het werkt weer :).

Bedankt voor jullie hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan