DennisBosma
Gebruiker
- Lid geworden
- 4 sep 2009
- Berichten
- 382
Hallo,
Sinds wij over gestapt zijn van Ziggo naar KPN hebben wij een experiabox Arcadyan ARV7519 gekregen. Met name voor het kijken van tv via internet.
Wij hebben de experiabox zelf correct aangesloten en hebben Telefoon, tv en internet. Het probleem is nu de WIFI..
Wij hebben erg last van de wifi waarmee wij vaak niet mee kunnen verbinden met laptop of mobiel. Ik heb handmatig de channels veranderd en daar blijft het ook bij. Ik kom er zelf niet meer uit.
Ik heb aan de experiabox ook een extra modum + router (Ziggo Ubee EVW3200) in 1 die wij GRAAG op zolder willen GEBRUIKEN omdat daar het bereik die we soms hebben van benden erg zwak is voor laptop of PS3.
Ik beschrijf hier hoe het nu werkt.

De ziggo router op zolder, die geeft geen wifi internet door alleen met kabel heb je internet.
Moet ik iets aan het IP ADRES veranderen of stoort de Ziggo router op die van KPN.
Wat moet ik doen?
Alsvast bedankt!
Sinds wij over gestapt zijn van Ziggo naar KPN hebben wij een experiabox Arcadyan ARV7519 gekregen. Met name voor het kijken van tv via internet.
Wij hebben de experiabox zelf correct aangesloten en hebben Telefoon, tv en internet. Het probleem is nu de WIFI..
Wij hebben erg last van de wifi waarmee wij vaak niet mee kunnen verbinden met laptop of mobiel. Ik heb handmatig de channels veranderd en daar blijft het ook bij. Ik kom er zelf niet meer uit.
Ik heb aan de experiabox ook een extra modum + router (Ziggo Ubee EVW3200) in 1 die wij GRAAG op zolder willen GEBRUIKEN omdat daar het bereik die we soms hebben van benden erg zwak is voor laptop of PS3.
Ik beschrijf hier hoe het nu werkt.

De ziggo router op zolder, die geeft geen wifi internet door alleen met kabel heb je internet.
Moet ik iets aan het IP ADRES veranderen of stoort de Ziggo router op die van KPN.
Wat moet ik doen?
Alsvast bedankt!