Wifi Extender welk merk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankbrinky

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Hallo, ik wil mijn bereikbaarheid van mijn wifi uitbreiden.
dit wil ik doen d.m.v. een wifi extender. Wij hebben zelf een modum/router in 1 van Cisco. (via UPC)
Maakt het nou ook nog uit welk merk extender ik koop. of kunnen alle merken extenders koppelen met elk merk router?
Mvgr, Frank van den Brink

PS: bijvoorbeeld 'EDIMAX universele WiFi versterker N300' die is universeel. weet iemand of deze een beetje goed is.?
ik wil niet te veel geld uitgeven, ben namelijk een simpel studentje :D

Laatst bewerkt:
Met een extender wordt je bereik wel groter maar de snelheid neemt enorm af. Zo kreeg ik wel signaal op mijn ipad maar filmpjes etc. konden niet worden afgespeeld terwijl ik lekker in mijn bed boven lag. Die edimax staat bekend om zijn sterkte en kwaliteit en prijs ( duur) en zijn volledig "achterlijke" gebruiksaanwijzing waarvan de gemiddelde computeraar niets van begrijpt. In ieder geval niet idiot proof en dat kan bij computer apparaten al jaren standaard,

Oke. Maar ik had die universele gevonden voor 25 euro.. 1 van de goedkoopste.. wat kan ik dan beter doen i.p.v extender volgens u.?

Zoals ik het zelf heb gedaan. Bedraade computer via router met groot bereik en via router wifi door het hele huis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan