Wifi heel traag na recovery programa...

Status
Niet open voor verdere reacties.

musebliss

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Heb van een vriend een packard Bell Easynote L2 in mijn bezit. Nadat deze door veel spyware en dergelijk heel traag was geworden heb ik deze via recovery programma (opstarten met F11) uitgevoerd.
Nadat laptop terug opstartte vond ik dat deze toch nog steeds traag was.
Wanneer ik echter de draadloze NIC uitschakelde (Atheros AR5005G) werkt alles perfect en kan ik via utp heel vlug surfen.
Wanneer ik draadloze NIC terug inschakel gaat alles weer trager dan normaal. Ook het draadloos surfen gaat heel moeizaam...
Begrijp niet goed wat hier aan de hand is, wanneer ik het recovery programma draai zou alles toch terug prima moeten werken?

Heb ook al eens deze driver geïnstalleerd en bijgeleverde tool van Atheros gebruikt maar blijft steeds hetzelfde.
http://support.packardbell.com/it/item/index.php?i=7045120000&pi=platform_k2s_dc2
Hopelijk kan iemand me helpen?

draai je op de windows utility of of een utility die meegeleverd is van packard bell

laat hem anders draaien op de windows utility ( utility is het programma waar jet draadloos mee draait dus niet de driver )

draai je op de windows utility of of een utility die meegeleverd is van packard bell

laat hem anders draaien op de windows utility ( utility is het programma waar jet draadloos mee draait dus niet de driver )
Heb het op beiden geprobeerd, onder windows gaat het iets beter maar toch niet echt vlug hoor. Wanneer ik tegelijk surf en pingtest doe krijg ik constant time outs...
Met 2 andere laptops draadloos in huis geen enkel probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan