wifi is voor mijn nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

colorado_rain

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2003
ik heb een laptop gekocht met wifi , ik heb xp erop gezet enz. de laptop was leeg ,
maar waar kan ik nu vinden waar die wifi uithangt , zoat ik hem kan gebruiken voor draadloos internet

bij voorbaat dank
harry

Start / config / Netwerk verbindingen.
Als er een werkende wifi zit, en je hebt thuis (of de buren) een wlan verbinding op je modem, dan kun je die ontvangen, en zal dat in de wizzard netwerkverbindingen worden aangegeven.

Let wel: je draadloze verbinding beveiligen met een password. (WPA of WPA2 systeem)

Waarschijnlijk moet je nog de drivers installeren voor de draadloze netwerkkaart. Kijk eens op de site van de fabrikant, daar kun je vaak alle drivers downloaden. Enne, je hebt thuis wel al een accespoint of draadloze router?

dus als ik het goed begrijp is er geen apart icoon voor , maar dat moet ik via de wizard laten doen

Wanneer je eigen wifi goed is geinstalleerd met drivers, en is ingeschakeld, dan verschijnt er een icoontje naast de klok.
Als die 1 monitortje heeft met een rood kruidje , wordt er geen wlan gevonden.
Is die er wel, dan staan er 2 beeldschermpjes, en als je ingelogd bent, worden de schermpjes licht blauw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan