wifi kaart kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo na een virus een nieuwe instal gedaan op mijn pbmx52 laptop
nu is het probleem dat ik niet draadlos kan en de melding die ik krijg is de service voor draadloos netwerk is uitgescahkeld heb rond gekeken en nu denk ik dat het aan het wifi knopje ligt die naast mijn aan/uit knop zit
heb hem geprobeerd te maken door zacht optillen/duwen maar helaas krijg wel reactie want af en toe kan ik dan de draadloze netwerken zien?
hoe kan ik dit oplossen?
heb nu draadloos via wireless usb-stick en dat gaat prima voor de rest de wifi kaart is een atheros5700eg

zie andere vraag: je mist drivers. ook al geprobeerd in de bios de kaart aan te zetten?

heb de drivers geinstalleerd
laptop ziet de kaart gewoon maar de kaart ziet alleen netwerken als ik t wifi knopje ingedrukt hou met de wireless stick geen probleem

eve een schopje voor dit vraagje
ondertussen werkt draadloos goed met mn usb stickje maar mijn wifi knopje op[ mn laptop blijft nu aan en uitgaan continu dus computer is continu bezig weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
heb al van alles geprobeerd om dat knopje los/vast te krigen maar ben bang als ik t met nog meer kracht doet dat iets kapot gaat
help plse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan