Wifi kaart kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssjoerdy

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Hoi hoi, ik heb voor een pc van me vader een wifi kaart nodig. Ik heb best wat verstand van hardware maar eigenlijk niet van wifi kaarten, want ik gebruik zelf eigenlijk nooit wifi. Ik zat zelf te kijken op de:
- TP-LINK TL-WN8200ND WiFi adapter 300 Mbit/s

Die heeft namelijk een USB aansluiting wat mij wel praktisch lijkt. Maar ik kan er ook een in het pci-e slot doen, maar liever niet als dit niet nodig is.
Het is voor op een camping en daar bedraagt de snelheid maar 4MBS dus hoeft het denk ik ook geen powerhouse te zijn..

Wat kunnen jullie mij aanbevelen? is die kaart waar ik op keek een beetje te doen of maakt het allemaal weinig verschil? Ik zat te kijken rond de 20-25 euro!

Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast bedankt ;)

Het is een leuke adapter voor een leuke prijs, met het voordeel dat er een kabeltje aan zit en het ding draaibare antennes heeft zodat je hem wat hoger kunt zetten en wat kunt spelen voor het beste signaal.
Maar verwacht er geen wonderen van! De antenne aansluitingen op het apparaat zijn universeel, je zou de meegeleverde antennes dus nog kunnen vervangen door "high performance" types voor een iets beter resultaat, maar dan ga je wel ruim boven het budget.

Ik heb hier nog een kaart liggen. Dat is een kaart die in de pc moet, maar er zit wel een antenne aan. Heb de driver cd ook.
Je mag hem zo hebben (tegen verzendkosten)

Moet even kijken welke het precies is, maar als je interesse hebt, dan hoor ik dat wel. Geen idee hoor, of je hem kan gebruiken.

Edit foto gevonden:

netwerk netgear.jpg

En verder heb ik van de week heel veel computerspul gekregen en daar zit ook een kaart tussen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan