Wifi kaartconfiguratie laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Ik wil voor mijn zoon bij Dell een Insperion 6400 notebook (Intel® Core™ Duo Processor T2350 (1,86 GHz / 533 FSB / 2MB cache) aankopen maar zit wat in de knoei met de keuze's die Dell aanbiedt op de bestelpagina's.
Wij gebruiken een Philps router met 2 Desk's aangesloten via UTP5 kabels en willen daarbij nu ook voor de laptop een WiFi aansluiten.
Maar wat is nu de juiste kaart-configuratie zodat alles ook gaat functioneren met de Philips,dit is een beetje boven m'n kennis.
Welke kaart moet er gekozen worden in functie van de Philips op bijgevoegd plaatje ?

Zie screenshot Dell-bestelling

Bijlagen

• voorhelpmijdell.gif
    voorhelpmijdell.gif
    16,2 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Iedere laptop met een ingebouwde draadloze kaart werkt, het maakt dus niets uit welke laptop je neemt.

Akkoord maar bij de screenshot zie je de bestellingspagina van Dell.be waar ik moet vinken
wat ik wel of niet wil.
Nu ben ik bij die kaarten en ik moet daar één uit kiezen.
Zouden ze allemaal hetzelfde zijn was er toch geen keuzemogelijkheid,toch ?

Dus deze laptop heeft geen wireless kaart? had ik even over het hoofd gezien.
In dat geval neem de eerste

PS: De anderen zijn sneller daarom moet je ervoor betalen

Laatst bewerkt:
Hoihoi. Ik wil geen reclame maken, maar als je tegen een scherpe prijs een goede notebook
van stevige kwaliteit en met veel ingebouwde hardware (denk aan netwerkkaart, webcam,
microfoon, DVD-brander met LightScribe, scrolldeel op de touchpad), moet je even bij
XXODD kijken, www.xxodd.nl. Zelf heb ik hier de XXODD M660N voor me staan, met
intern geheugen naar 1GB uitgebreid en de processor naar de Intel DuoCore T7200 laten
upgraden. Ik ben uiterst tevreden over dit merk, heb goed bereik met de intenre netwerk-
kaart en mijn systeem liep gister voor de tweede maal sinds ik mijn computer heb vast.

Nog ff iets, ik zou de laptop toch beter in de winkel kopen je gooit nu 89 euro weg aan verzendkosten

Laatst bewerkt:
Ook daarom is Dell niet aan te raden, die verzendkosten zijn belachelijk.
Kijk maar eens bij XXODD, het zal je verbazen. Ohja, mocht je XXODD niet kennen,
ken je wel Promedion? Promedion heet imiddels XXODD.

In die M660N zit trouwens ook nog een Bluetooth-adapter. Je kunt zo naadloos
bestanden overzetten van andere Bluetooth-apperatuur en terug.

Laatst bewerkt:
Euh....nee hoor ik betaal hier in België tijdelijk 0,00 Euro verzending

Kijk ff onder de groene prijsopgave.

En de keuze voor die Dell is sowieso al gemaakt hoor,en niet in
functie van scherpe prijs maar gewoon om de degelijkheid .

Trouwens ik stelde gewoon een vraag over hoe en waarom qua kaarten en niet
om aanbevelingen van andere notebooks te bekomen........maar mssn.heb ik m'n vraag foutief gesteld.

Ook daarom is Dell niet aan te raden, die verzendkosten zijn belachelijk.
Verzendkosten al dan niet,dat heeft toch geen impact op de kwaliteit van die Dell en is toch geen reden om een Insperion af te raden ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan