Wifi knop werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo allemaal,
Ik heb een de oude laptop van m'n vader overgenomen alleen deze was heel erg sloom. Daarom heb ik Windows xp home opnieuw geïnstalleerd. Ik heb gedaan wat hier stond: http://members.home.nl/wout.grotenhuis/WinXP-Home.html Nu is de laptop erg snel maar sommige knoppen boven het toetsen werken nog niet. De aan/uit knop werkt wel, de geluid uit/aan en harder zachter knop werkt ook maar er zit ook een dvd knop op en een andere knop waarvan ik niet weet wat het doet en de wifi knop werkt ook niet. Het gaat om de HP Pavilion dv5041 Notebook. Ik heb alle drivers die ik op de hp site kon vinden gedownload en geïnstalleerd maar die 3 knoppen werken nog steeds niet. Weet iemand welke driver ik nog moet installeren of wat ik anders moet doen?
Alvast bedankt!

Bedankt de knoppen werken nu behalve de belangrijkste :(. De wifi knop werkt niet goed. Als ik erop druk krijg ik steeds de melding van hp wireless assistant: WLAN: gedeactiveerd. Elke keer als ik op de wifi knop druk krijg ik die melding. En er komt ook niet z'n enkel computertje, die waar als je daar op drukt je tussen allemaal netwerk verbindingen kan kiezen. Weet iemand wat ik nu moet doen?

Hoi Ajaxboy,

Kijk is bij de instellingen van je wifi ,
en heeft jullie thuis een netwerk met de computers die internet verbinding hebben met de router?

Kijk bij je confugiratie systeem en dan netwerk en internet.
en dan bij het netwerk centrum en of anders bij je netwerk die jullie gebruiken thuis.

Kijk daar even rond en misschien kan je het probleem wel vinden en wlan reactiveren.

Ik zelf heb windows 7 maar misschien staan beetje de namen anders wat je moet doen , wat ik ook denk dat je bij windows xp kan doen.
...............................................................................................................
1. start > configuratie systeem > netwerk en internet > netwerk centrum > en dan het thuis netwerk en niet het openbaar netwerk!,
Kijk daar even dan kan je het meestal vinden.

Als dit niet zo is bij windows xp meld het even hier. dan kijk ik wel even op windows xp!

Ja, we hebben 1 laptop die draadloos verbinding heeft en we hebben 1 computer die met een netwerk kabel, ik kan helaas nergens netwerk centrum vinden.

Het werkt!

Hallo allemaal,
Ik heb nogmaals alle drivers die onder netwerk staan gedownload en nu werkt alles super!! Bedankt allemaal voor het meedenken.
Groetjes, ajaxboy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan