wifi knopje doet het niet meer op acer extensa 5230

Status
Niet open voor verdere reacties.

corien79

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2009
ik heb een maandje geleden een acer extenda 5230 gekregen bij een telefoonabonement.
ik heb wel een beetje verstand van computers maar hellaas niet zo heel veel.
er zaten zoveel prog. op van acer dat ik dit te veel vond en wou er graag xp op.
nou ik heb xp erop gezet maar toen werkte niks meer, kon geen spelletjes meer spellen maar het ergste vfond ik de wifi doet het niet meer, ik heb alle drivers gedownload en die geinstaleert en nog altijd niks, toen weer een vista versie en weer alle drivers maar en nog niks.
ik kan het knopje opduwen maar er gebeurt niks, er brand geen lampje hellemaal niks.

weet er misschien iemand wat hier aan te doen is????????

al vast bedankt en als iemand een oplossing heeft je weet niet hoe blij je me maakt, ben er hellemaal sip van.
:(

Hai,

een grote kans dat als je Acer launch manager download en installeert vervolgens opnieuw opstart de wireless knop weer werkt.suc6!

oke dank je wel.
weet je toevalig ook waar ik deze kan downloaden?

gr

merci, t is gelukt. hij geeft nu aan draadloze lan toegestaan, maar verder gebuurt er niks.
brand geen lampje etc en vind geen netwerk etc.

oke nu kunnen we nog proberen de driver te installeren, ik weet alleen niet welke van de 3 drivers het is, je kan ze gewoon alle 3 installeren om zeker te zijn.

driver1
driver2
driver3

wel even opnieuw opstarten na installatie.

JA HIJ DOET HET.

heeeeeel erg bedankt hier voor.

mvg Corien:thumb:

wifi knopje doet het niet meer op acer extensa 5230
Ik heb de zelfde probleem als boven staande probleem alleem met extensa 5230e. Ik heb vista eraf gegooid en windows XP-pro.s2 geinstalleerd. Nu heb ik wel verbinding met draadloosnet maar geen internet.

Kan iemand mij helpen. A.u.b. ( mischien ScorpionX deze heeft voorgaande ook geholpen)

Hai ;),

Ik zie hier allemaal vragen voor de drivers voor een extensa 5230... Heeft iemand misschien ook de drivers voor een acer extensa 5220????? Ik moet wireless internet op de computer installeren, maar kan die drivers niet vinden. En die van de 5230 heb ik geprobeerd maar dat werkt dus niet...

Alvast bedankt!!!

Groetjes Lisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan