Wifi lag spikes tijdens het gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartiebo94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Hallo allemaal,
sinds een aantal dagen zit ik met een probleem. Iedere keer als ik een game speel krijg ik connection problems en loopt hij vast voor een paar seconden. Dit gebeurd bijna iedere 10-15 seconde en ik snap echt niet waar het aan kan liggen. Het is namelijk zo dat op mijn laptop (die in dezelfde kamer staat en dezelfde wifi gebruikt) ik wel die game kan spelen zonder ook maar ergens last van te ondervinden. Het ligt dus niet aan de server waar ik aan connect want het is op iedere server op mijn vaste pc. Ik heb dus een draadloze internet verbinding maar mij lijkt dus niet dat het daaraan kan liggen als mijn laptop het wel gewoon kan spelen.

Nog ter informatie mijn router ligt beneden maar niet naast mijn pc of waar ik mijn laptop meestal heb. Direct verbinden met een internetkabel is haast onmogelijk aangezien ik geen aansluiting heb in de buurt van mijn pc.

Hopelijk kennen jullie dit probleem of kunnen jullie mij hiermee helpen :) Mijn provider is ziggo voor het geval julli e dit willen weten.

Ik heb deze kwestie ook al op pchelpforum gezet, maar die wist tot nu toe nog niet wat het kon zijn. Ga vandaag een netwerkkabel halen om hem eens direct aan te sluiten om te kijken of het daaraan ligt.

Wat ik al gedaan heb is:
-adwcleaner gedraait, zag er normaal uit.
-Malwarebytes gedraait, zag er ook goed uit.
-Hijackthis log gemaakt, zag er ook normaal uit.
-Zoek.exe gedraait, was ook niets in te zien.
-Clean boot gedaan volgens deze site: http://support.microsoft.com/kb/331796 Werkte eerst eventjes, maar probleem kwam 10 minuutjes later weer opnieuw.

Hopelijk weten jullie wat het zou kunnen zijn?

Gr. Mart

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan