wifi laptop wil geen verbinding maken. windows8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjakie666

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2004
De verbinding werkte altijd maar nu ineens niet.
Het wachtwoord van de wifi verbinding klopt want als ik een fout wachtwoord invoer geeft het aan dat het niet de goede is.
Windows geeft aan "netwerk vereisten controleren" maar geeft uiteindelijk aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het netwerk. Wifi netwerk "vergeten" en opnieuw proberen werkt ook niet.
Ik typ dit nu op mijn mobielen telefoon die op wifi zit dus wifi en modem werken zelf nog prima.

Ik zit nu al ruim een uur te proberen maar de frustratie loopt hoog op. Help! :)

Ik heb nu mijn Note 2 als mobiele hotspot aangezet en daar kan mijn laptop wel verbinding mee maken zonder problemen. Alleen op deze manier internetten zal ik snel door mijn databundel heenzijn.

Heeft iemand ideeën?

Probleem opgelost.
Ik ben apparaten van het netwerk af gaan halen en na het erafhalen van mijn TV kon ik weer verbinding maken.
Ik moet dus een IP conflict oplossen. Alle apparaten staan op automatisch dus ik snap niet waarom dat ineens een probleem oplevert.

Zet je TV anders handmatig op een veel hoger ip adres binnen die range... Als dat goed werkt heb je er geen last meer van....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan