wifi netwerk beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

Ik probeer mijn draadloze netwrerk te beveiligen, maar dit lukt niet.
In mijn routerinstellingen (e-tech) ga ik naar het menu wireless. Hier zet ik een vinkje voor wpa-psk. Dan moet ik zelf een versleutel code verzinnen. Deze vul ik in en ik druk op save. Nu moet ik nog ergens anders aangeven (volgens het boekje) dat ik wpa-psk gebruik als encryptie. Allees ik zou niet weten waar. Iemand enig idee hoe ik het beveiligen af moet maken? Nu kan iedereen er namelijk nog op.

bedankt,

maar ik kan geenTKIP beveiliging toepassen, alleen keuze uit ASCII en HEX.

als ik naar eigenschappen ga ( bij netwerkverbindingen) kan ik alleen kiezen tussen de tabbladen algemeen en geavanceerd. Wireless network staat er niet tussen.

oke, alles ging nu goed. Alle menuutjes ingesteld. Alleen nog even router rebooten. Boem, hij deed het niet meer. Alles opnieuw instellen, en nog een keer proberen. Alleen nog even router rebooten, en toen deed hij het weer niet. Dus even een heel andere vraag. Hoe komt het dat er na het rebooten van de router geen verbinding meer wordt gemaakt?

[modedit]Als je nog iets wil toevoegen en er hebben geen anderen gereageerd, graag de "aanpassen" knop gebruiken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan