WIFI- netwerk naam veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vupido

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2012
https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/netwerknaam-wijzigen/cisco-wifi-modems/

Bovenstaande instructie werkt niet.:cool:

Ik heb nu zo'n vrij standaard sexloze Ziggo netwerknaam, die verschijnt als ik verbinding zoek met WIFI op mijn tablet en telefoon. Sommige buren hebben
de meest bizarre namen. Ik wil zelf de naam ook wel eens veranderen.

Bij voorbaat dank forummers,
:love:
Prettig weekend van Vupido

Laatst bewerkt:
waar loopt het fout bij de uitleg van ziggo? Als je niet bij het login scherm kan komen ga dan eens op je pc naar Win+R > cmd > ipconfig > en kijk welk ip je router heeft bij default gateway. Dat vul je in in je webbrowser

Het inloggen lukt niet (stap 2)

Ik heb de oude netwerknaam en het wachtwoord overgeschreven van de onderkant van het modem. Toch lukt het niet om in te loggen.

Ik ga de klantenservice van Ziggo bellen zodra die weer open zijn.

Prettige Pinksteren,
:love:
Vupido

Laatst bewerkt:
waar loopt het fout bij de uitleg van ziggo? Als je niet bij het login scherm kan komen ga dan eens op je pc naar Win+R > cmd > ipconfig > en kijk welk ip je router heeft bij default gateway. Dat vul je in in je webbrowser

Heb je instructies opgevolgd maar kan de ip van de router niet lezen. De letters zijn te klein op mijn beeldscherm.

Gebeld met de helpdesk van ZIGGO

Vraag kan op opgelost. Ik had één letter als hoofdletter getypt in plaats van als kleine letter. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan