Wifi op xbox360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roewl

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Heren.. Ik wil graag mijn xbox van de beneden verdieping naar boven gaan verplaatsen, maar wil eigenlijk niet weer een kabel gaan trekken van onder naar boven!

Hoe krijg ik mijn xbox draadloos? (hopende op wat links die jullie mij kunnen geven wat mijn alternatieven zijn)
Ik weet niet of je er gewoon zulk wifi stickje in kunt doen, van Microsoft zelf is dr zulk speciaal ding voor de xbox.. maar € 80,- vind ik een beetje te duur!

Alvast bedankt!

je kunt er geen ander adapter in doen ik heb er ook al 1 naar gezocht omdat ik ook geen internet kabel bij de xbox 360 kan krijgen die speciaale is de enige en ik meende dat die adpater maar een 60 euro was in plaats van 80

Het is duur maar werkt erg goed.
Kijk op Marktplaats voor 2e hands?

bedankt voor de hulp heren, maar ik heb het zelf gedaan.. xbox hangt nu aan mijn laptop! :D en pakt daar zijn internet verbinding van! Werkt perfect! :)

Ga binnenkort wel nog een kabel trekken vanuit mijn router na de xbox, maar had gelezen dat het ook kon met je laptop, wou het gewoon proberen of het echt gaat, en ja hoor! Na wat geknommel had ik xboxlive aan de praat! :D:thumb:

nou ik krijg hem niet aan de praat
hij krijgt geen internet toegang

kan iemand me daar bij helpen

weer bedankt

nou ik krijg hem niet aan de praat
hij krijgt geen internet toegang

kan iemand me daar bij helpen

weer bedankt
Leg eens uit wat je niet aan de praat krijgt...
Hoe heb je hem verbonden met je router? Middels WiFi, netwerkkabel, via een andere PC?

ik heb gewoon mijn LAN verbinding op delen gezet, en toen mijn MTU aangepast.. en vervolgens de internet kabel in mijn LAN poort gestoken.. en toen de xbox laten zoeken naar een verbinding, en dat werkt perfect, alleen is het niet zo snel als het bekabeld internet, dus ik heb een kabel getrokken van de router beneden naar mijn kamer toe.. Je hebt dan soms last van lag.. als je dat draadloos van de laptop gebruikt als verbinding!

Laatst bewerkt:
Toen ik nog geen splitter had, had ik mijn ethernet kabel van mijn xbox in mijn computer gestopt en toen mijn computer op draadloos.

Raad het niet aan, het kan soms erg vervelend spelen.

Hoorde laatst, weet niet of het true is, dat er een '' betere '' versie van de adapter uit is, die is sterker en beter schijnbaar.

Je zal toch moeten kiezen tussen een kabel of een adapter, denk ik..

Persoonlijk raad ik je aan toch het te proberen om een kabel naar boven te trekken.

Succes!:thumb:

Cray.. ik heb inderdaad een kabel gewoon naar mijn kamer getrokken, werkt perfect!

en er is inderdaad ook een nieuwe adapter uit, met 2 attenes, maar blijkbaar is dat nog niet alles, met draadloos internet heb je altijd vetraging! :thumb:

Heb mijn eerste maanden ook op draadloos gespeeld, echt een ramp als je het mij vraagt zeker met shooters etc.

Toen heb ik een splitter gekocht en sindsdien is alles perfect.

Succes;)

speel nu al een weekje met kabel.. gaat perfect!:D

En ook het downloaden en streamen van films via zune is goed te doen!

De nieuwe adapter van de xbox360 ondersteunt niet alleen 802.11b/g, maar ook 802.11n. De laatste heeft een snelheid van max. 100Mb/s, in het interne netwerk. Let op dat het weer om de maximale snelheid haalt, dit haal je dus waarschijnlijk alleen als je vlakbij je Acces-Point(router) zit.

EDIT: Je router moet ook 802.11N ondersteunen, anders werkt't niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan