Wifi printer probeert steeds af te drukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0169

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een printer in het netwerk geplaatst, maar nu springt mijn printer op willekeurige momenten aan om iets af te drukken (wat het vervolgens niet doet). Niemand in dit huishouden probeert te printen, betekent dit dan dat iemand van buiten af iets probeert af te drukken via mijn printer? Of spoort dat ding gewoon niet :rolleyes:

Probeer of een herinstallatie het probleem oplost,je printer heeft een vast IP-adres neem ik aan?

Het heeft een vast IP adres, ik zal de de netwerkinstellingen opnieuw configureren. Wie weet haalt dat wat uit.

Maar als de printer online is, dan kunnen andere mensen deze printer ook zien, toch? Kan het dan zo zijn dat andere mensen voor de grap proberen af te drukken, maar omdat ze de beveiligingssleutel niet weten, dat dan vervolgens niet lukt? En dat dan de reden is dat mijn printer steeds aan springt? :confused:

Springt hij aan dan als je een afdrukopdracht verstuurd? Die van mij moet ik handmatig aanzetten,maar ik heb er ook een gehad die dan ook aansprong.

Heb het opnieuw ingesteld, maar het veranderd niets. Mijn printer staat eeuwig op standby. Maar is dat belangrijk voor dit probleem? :confused:

Iemand nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan