wifi printerserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Hallo mensen
Ik heb een HP all in one printer PSC 1410. En een laptop en een PC.
Ik wil een wifi printerserver kopen USB 2.0, maar ik lees op internet bij de reviews zoveel verschillende verhalen hierover en bovenal dat sommige apparaten niet goed werken met bepaalde printers. Wat is nu een goed merk voor zoiets???
Ik dacht eerst aan Sitecom; blijkt een drama.
Linksys: ook. sweex: negatief verhaal.
ZO schiet ik niet op natuurlijk!!! :rolleyes:
Kan iemand mij een bewezen betrouwbaar geen flauwekul maar gewoon printen....apparaat adviseren?

Waarom zo moeilijk?
Hang de printer aan de PC, zet 'm op "delen" en iedereen binnen het netwerk kan 'm bereiken......

ja...

dat weet ik,alleen moet ik dan de hele tijd de pc aan hebben staan. En aangezien ik meestal beneden op de laptop werk vind ik dat overbodig stroomverbruik...
vandaar het printerservertje, dan hoeft alleen de printer aan..

Moet dan de PC (waar de printer op aangesloten is) ook aanstaan wil een ander kunnen printen?
EDIT: je was me net voor met jóuw vraag .....

Ik zou zeker geen WiFi server nemen omdat je daar mee weer een extra aantal "variabelen" binnen haalt, maar een vaste [utp] verbinding met de router.... bijvoorbeeld deze Netgear: http://www.bestelict.nl/product/44549/ ... [je mag 'm kopen waar je wilt, ik gaf slechts een voorbeeld]... Ik ben een fan van Netgear, ik heb hier een router en een paar mediaservers, en het spul werkt perfect.....

router

ik heb geen router, alleen een Orange livebox draadloos modem...huh...waarop moet ik die printer server dan aansluiten???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan