wifi probleem ipad2/ios6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mechel

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Ik ben.op Kreta en probeer mijn ipad met wifi te verbinden. Hij vindt t netwerk wel, maar kan.geen verbinding maken. Met mijn gsm/samsung, lukt t wel. Wie kan mij helpen?

a. Heb je ondertussen wel de allerlaatste update erop? Dus Ios 6.1.x?

Verder kwam ik de volgende tips tegen, die verder niets verwijderen etc. op je ipad, dus zou zonder problemen uitgevoerd moeten kunnen worden:
Try the following steps and attempt to enable Wi-Fi or Bluetooth after each one.

1. Verify that Airplane Mode is off.
2. Restart your iOS device.
3. Reset Network Settings, by tapping Settings > General > Reset > Reset Network Settings.

Meer tips heb ik niet: Ik heb (tot nu toe) geen problemen met ios 6.1.3 op iphone 4.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Tijs, dank je wel voor je reactie. Netwerkinstellingen herstellen had ik al gedaan. ios updaten gaat nu zonder internet even niet lukken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
ios6

ik lrijg toch t idee dat t aan ios6 ligt. hoe kan ik dit verhelpen zonder internet. andere keren in buitenland lukte verbinding met wifi wel maar toen had ik ios5??

Tsja, dat kan best.
Je bent ook bepaald niet de enige die dit probleem heeft sinds ios 6.

Oplossingen die ik heb gezien, maar jij in je huidige situatie niets aan.
Hielden bijv. in aanspraak te maken op garantie, wifi modulen laten vervangen/repareren, backup terugzetten met ios5 erop etc.

En nog een tip die ik vond is het gebruik van een apple airport extreme router. :D

Tijs.

inmiddels vodafonemobilehotspot te leen en verbinding internet lukt nu!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan