Wifi probleem na 5 meter

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErikVR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2014
Beste leden,

ik heb sinds kort problemen met mijn Wi-Fi, ik heb gemerkt dat ik binnen de straal van 5 meter continue internet verbinding heb.

Als dit afstand langer wordt dan begint de internet verbinding instabiel te werken, betekent dit de einde van mijn Wi-Fi kaart in de laptop ?

Met een ander laptop heb ik wel gewoon constant verbinding.

Bij het zoeken naar netwerken, en verbinden met het netwerk heb ik gewoon volle strepen te zien wat betekent goed bereik.

Maar bij het verbinden is het niet echt een goed bereik hoewel ik nog steeds dan 4/5 strepen heb, iemand enig idee aan wat het kan liggen ?

Groetjes
Erik

Sinds paar dagen heb ik zelf glasvezel en nieuwe router-modem met geïntegreerde WiFi ( ?? ) heb WiFi nog nooit gebruikt en weet ook niet precies hoe die werkt wat ik nodig voor ideale WiFi verbindingen nog heb, enz..:o

Maar mijn vrouw wil wel binnenkort een leuke laptop hebben welke zal dus wia WiFi kunnen ook gebruikt worden enz.. intussen ik was al begonnen met informatie te verzamelen en alles wat i.v.m. met WiFi te maken heeft te zoeken enz..:D

Kijk wat ik tegen kwam misschien jij zelf dat ook in jouw geval nodig hebt ? ( tis wat weer nieuw op markt volgens mij :( ) KLIK -->>http://wifiversterkers.com/ <<-- dacht ik zelf ook die moet ik hebbe' :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan