Wifi softwarematig uitzetten, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensen122

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Hallo,

Ik ben van plan om een sneller internet te nemen bij Telfort maar wil eigenlijk geen wifi.
En nou heb ik gelezen dat ik zowieso een draadloos modem krijg. kan ik wifi in het modem uitzetten?

Mvg,

Jensen

natuurlijk kan je dat uitzetten

je kan het natuurlijk ook beter beveiligen , het is maar net wat je wil

het maakt in principe niet uit of het aanstaat of niet

maar je hebt altijd de mogelijkheid om het uit te zetten

als je trouwens een router + een draadloze modem krijgt dan is het helemaal simpel

dan sluit je hem gewoon niet aan je draadloze modem

Laatst bewerkt:
Ja.. Ik heb geen zin in wifi straling rond mn kop extra, dat van me buren is al genoeg...

Kan dat met alle wifi modems?

ja waarschijnlijk wel heb zelf geen ervaring met telfort

dus kan het niet met 100 % zekerheid zeggen

maar als ik even op internet rond kijkt dan zie je dat het bij telfort ook moet lukken

en volgens mij is het nog steeds niet bewezen of wifi straling nou schadelijk is

ik zou je der niet zo druk om maken als ik jou was

Hallo Jensen.

Heb je ook mobiele telefoon???????
Zou ik die ook maar gauw wegdoen want daar heb je meer straling van als van de draadloze modem van de buren.

groet Cees.
:P:P:P:P

draadloze muis,, bluetooth gsm straling en dergelijke zijn net zo schadelijk als dat van wifi, je kan er niets tegen doen, tenzij je op het platte land woont waar geen bron van elektromagnetische straling is. maar om de antwoorden op je vraag nogmaals te bevestigen, ja dit kan.
maar omwegen jouw redenen is het verstandiger geen elektronische apparaten in de buurt te hebben ;) ieder apparaat zend straling uit, zelfs opladers en dergelijken

Ik kan er wel om lachen :P

Maaruh.. toch bedankt voor de hulp, wilde alleen maar even weten of je de wifi van het modem uit kan zetten. zodat hij alleen via de kabel werkt... zo te horen kan dat dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan