WiFi steeds opnieuw verbinden bij aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

TempEcho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
3
Ik heb recentelijk een Wifi Acces Point en een Wifi Receiver van Linksys gekocht. Alles werkt goed , en ik kan overal in mijn huis met mijn laptop op internet.

Maar omdat er in mijn huishouden meerdere mensen van de laptop gebruikmaken heb ik iedereen een aparte account gegeven , zodat de documenten gescheiden blijven.

Ik heb ook de "snel van gebruiker wisselen" functie aangezet.

Maar als ik nu mezelf afmeld , en iemand anders zich aanmeld , wordt de WiFi verbinding verbroken , en moet Windows XP weer verbinding maken , dat duurt meestal een minuut , dat wekt wel de nodige irritatie op , omdat we meestal veel van gebruiker wisselen , omdat we maar 2 computers hebben.

Is er geen optie om Windows XP sneller te laten verbinden of te zorgen dat de verbinding openblijft als er van account gewisseld wordt / er iemand wordt afgemeld?

Hulp wordt op prijs gesteld.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
*bump*

Ok , even een samenvatting van de vragen:
1. Is ereen manier om Windows XP sneller met mijn WiFi netwerk te laten verbinden?
2. OF is er een manier om te zorgen dat de verbinding aanblijft?

Ik moet nu elke keer naar het WLAN Monitor programma gaan en op XP Zero Config aanvinken om te zorgen dat hij verbindt. Kan dit ook automatisch met een .bat bestand of zo?

Alvast bedankt!

T.E.
 
Van Wifi heb ik geen verstand maar er zit in Windows een mogelijkheid om in te stellen 'verbinding behouden bij gebruikers wisseling" Dat weet ik zeker.
Alleen ik heb nu een pc voor zelf dus.....waar zit het.
Hiermee gaat in ieder geval je vraag omhoog ;)
 
Daar gaat de vraag weer omhoog :)
Het zit eigenlijk in een heel stom vinkje die je vergeet te zetten.
 
Gaat de vraag weer ..
Misschien wel 1,5 jaar of 2 jaar terug had ik iemand met dezelfde vraag. Misschien dat met zoeken 'gebruikers wisseling en verbinding ' iets opbrengt.
In Help van Windows kon ik het niet vinden zo gauw.
In TweakUi zie ik ook niets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan