Wifi toegang met meerdere wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

error53

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 dec 2010
Hallo Helpmijers,

Ik kreeg van een hotel het verzoek of het mogelijk was draadloos internet aan te leggen met meerdere login wachtwoorden, dus per kamer en niet bijvoorbeeld 1 WPA wireless wachtwoord. Weet iemand hoe dat moet?

je zou in elke kamer een accespoint kunnen plaatsen met wifi en dan via de server een wachtwoord instellen op elke accespoint.

Hoi Phanz, dat kan maar dat wordt een dure grap. Is er geen hotspotachtige software die gratis is? Of firmware die je op je router kunt zetten zodat je router meerdere wachtwoorden kan bevatten?

Ik heb zoiets nog niet eerder gezien. Misschien kan iemand anders je verder helpen!

Je kan ook per verdieping een hotspot neer zetten. dan zijn de koste te beperken. Een paar jaar geleden was ik op vakantie in Italie en in dat hotel moes je per uur betalen voor je wifi je kreeg dan een inlog en een wachtwoord en dat werkte ook maar een bepaalde tijd je moes dan bij receptie de inlog aanvragen en dan kreeg je aan het einde van je verblijf een rekening. Elk huisje had een eigen accespoint het was ook mogelijk om via een UTP kabel te werken.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan