Wifi usb stick kwaliteit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kind
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kind

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Kun je op een wi-fi usb stick net zo goed internetten op een pc als een ander soort internetverbinding?

ja dat klopt voor internetten,

voor die hard gamen wordt het een ander verhaal.

zelf ben ik voorstander van een vaste kaart aan de achterkant.

omdat ik niet alleen internet gebruik.

Laatst bewerkt:
ja dat klopt voor internetten,

voor die hard gamen wordt het een ander verhaal.

zelf ben ik voorstander van een vaste kaart aan de achterkant.

omdat ik niet alleen internet gebruik.

Weet jij een goede wi-fi usb stick en vaste kaart?
Zo kan ik zien wat je bedoelt.

http://www.alternate.nl/html/catego...s&criteriasCount=6&column=price&direction=asc

hier staan ze allemaal.

het probleem met die usb stickies is dat het internet vaker eruit schiet, zomaar ineens, en moet je opneiuw verbinden.
met vaste kaarten komt dat ook wel eens voor , maar minder vaak.

verder gebruikt die stick wel een usb poort. en zit je altijd met zo'n stick naast je pc, in plaats dat hij netjes weggewerkt is in je computer.
verder hebben die usb sticks soms een slechter bereik, dat hoeft niet.

http://www.alternate.nl/html/catego...s&criteriasCount=6&column=price&direction=asc

hier staan ze allemaal.

het probleem met die usb stickies is dat het internet vaker eruit schiet, zomaar ineens, en moet je opneiuw verbinden.
met vaste kaarten komt dat ook wel eens voor , maar minder vaak.

verder gebruikt die stick wel een usb poort. en zit je altijd met zo'n stick naast je pc, in plaats dat hij netjes weggewerkt is in je computer.
verder hebben die usb sticks soms een slechter bereik, dat hoeft niet.
Welke is de beste van die link djie jij gegeven hebt?

Hallo Kind,

Er is werkelijk verschil tussen wifi en usb sticks de meeste usb sticks hebben kleine antennes waar door het zend / ontvangst bereik kleiner is.

Mocht je geen zin hebben om een Wifi PCI kaart in jou computer te bouwen kan ik wel adviseren dan een goede usb stick te kopen o.a. Edimax EW-7318USg. Dit modem heeft de mogelijkheid om er een antenne op te schroeven. Die antenne krijg je er standaard bij en hier door wordt het zend ontvangst bereik gelijk een stuk groter en kan je ook een betrouwbaardere verbinding voor terug verwachten.

Uiteraard zijn er nog veel meer goede modellen in omloop

Ik hoop jou hier mee op weg geholpen te hebben.

Mvg,
Michell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan