Wifi valt steeds uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

borus55

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
mijn wifi valt constant uit als ik internet of game speel dan tijdens een mmorpg of schietspel zegt hij can't connect to server of bij assassins creed black flag kan niet connecten naar de host dan sluit die automatisch af dan wil ik naar internet dan zegt hij webpagina niet beschikbaar naar een paar minuten dan heb ik weer internet. kan iemand me helpen hoe ik deze probleem kan oplossen? ik heb al geprobeerd op virussen te scannen om te kijken of er een virus in de pc zit die mijn verbinding elke keer tegenhoud dat was het ook niet,

Tsja, ik ken dit probleem vooral als er gedownload wordt. Dus dat je router overbelast is.
Vraag je dus af of er op dergelijke momenten wordt gedownload. Indien ja, zet dat eens helemaal AF voor een dag en test of je probleem dan wegblijft.

Tijs.

ik ben de enigste thuis die download en laptopt de pc van thuis staat nooit aan. als dat gebeurd dat internet in eens wegvalt is het wel dat me wifi signaal wel gewoon 5 van de 5 blokjes heeft geen beperkt of een rode kruis

Niet erg duidelijk, maar ik neem aan dat je bedoelt dat er op het moment dat het probleem optreedt er NIET wordt gedownload.
Ga dan eens met programma's zoals PingPlotter kijken of de verbinding er wel is met je MMORPH hosting en probeer daaruit af te leiden of je provider wat moet doen of dat het gewoon de MMORPH server zélf is die traag is (of een te krappe Internetverbinding heeft).

Tijs.

heb je al geprobeerd om de wifi kanaal te veranderen in je router

als er veel wifi apparaten in hetzelfde draadloze kanaal werken, inclusief die van je buren, wordt elk apparaat in een wachtrij opgenomen, waardoor je draadloze snelheid vertraagd en gestoord wordt of weg valt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan