Wifi valt steeds weg Macbook

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wop

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Ik heb het volgende probleem. De Wifi op mijn Macbook valt onregelmatig weg. Het driehoekje is soms dan ook leeg en ik kan met geen mogelijkheid meer wifi aan/uit zetten via de taakbalk. Het lijkt er op dat dit voorkomt sinds de update naar El captain. Hij ziet dan nog wel alle netwerken.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd (gegoogled), maar een oplossing helaas nog niet gevonden. Ik heb bv het hele netwerk verwijderd en op nieuw ingesteld. Verschillende WIfi systeem bestanden verwijderd (zoals genoemd in andere topics) of alles opnieuw ingesteld.

Nu komt het mooiste. Ik heb verschillende Ipads, een iMac (ook El Captain) en Iphone's die allen van het zelfde netwerk gebruik maken, zonder problemen.
Om het nog bijzonderder te maken, als ik de macbook dichtklap en na enkele minuten openklap doet de Wifi het weer voor belaalde tijd. Soms 2 min soms een half uur. Ook als ik opnieuw opstart doet de Wifi het weer (tijdelijk)

Kan dit ook een hardware matig probleem zijn of heeft iemand een software matige oplossing?
Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan