wifi valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyluyten

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
ik heb aan mijn inkomende kabel een switch hangen waaruit vier kabels vertrekken waaraan oude pc's en playstation hangen , aan één kabel achter in het huis (huis is 30m lang) hangt de router omdat daar mijn broers op hun laptop kamers hebben. omdat mijn ééne broer de kamer onder de router slechte verbinding had heb ik bij hem een versterker van d-link gehangen ( switch router en versterker is van d-link) nu heeft hij een sterke verbinding is van 20 ghz naar 162 ghz gegaan ,tot zover alles goed, maar savonds meestal rond tien uur valt de verbinding dikwijls weg meestal maar hij beweerd niet altijd gebeurd dit als zijn vrouwke met de ipad inlogt , belangrijk is dat hij gewoon de laptop moet herstarten en dan weer internet heeft dus de router hoeft niet uitgetrokken of gereset te worden .
kan er iemand met mij mee denken waar deze zeer vervelende fout zit
alvast bedankt

Kan je controleren of alle draadlozen laptops/tablets/telefoons via DHCP een IP adres krijgen. Ik kan mij voorstellen dat de ipad misschien op hetzelfde ip adres zit.

daar had ik ook al aan gedacht ik ga er volgende week naartoe en zou dus met de vergaarde info alles willen herstellen , maar ik heb geen kaas gegeten van ipad , kun je me uitleggen hoe ik dat moet instellen dat de ipad niet meer op hetzelfde ip adres zit ? of hoe ik de laptops een ander ip geef , alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan